וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מו אלאך החליט: לא יבוצעו שינויים גדולים בהרכב מכבי חיפה עד תום העונה

25.12.2017 / 15:27

המנהל הטכני הורה לא לבצע מהפכות כפי שהיה מקובל בתקופת גיא לוזון. דיווחים ביוון: קלאוס שוקל הצעות מארצות הברית. שחקנים על קאיו שנפצע: "מוכשר, אבל זה לא מתחבר"

עריכה: מתן חדד

במכבי חיפה טוענים כי המנהל הטכני מו אלאך הורה לצוות המקצועי שלא לבצע שינויים גדולים בהרכב עד סיום העונה. גורמים במועדון סיפרו כי בשיחה שקיים אלאך עם הנהלת הקבוצה, סיפר כי המהפכות שביצע גיא לוזון מדי שבוע לא תרמו לקבוצה, וכעת הוא מנסה ליצור הרכב קבוע שיעלה לשחק במשחקים הקרובים. ההוראה של אלאך נלקחה בחשבון כבר באימון המסכם אתמול (ראשון), אז כזכור תורגל הרכב זהה לזה שפתח בשבוע שעבר. לפי האימון שלשום שקלו רוב מאס ואיתי מרדכי לעלות עם גילי ורמוט במקום סינטאיהו סלליך או במקום מוחמד עוואד, כשבמקרה כזה ניקיטה רוקאביציה ישחק בהתקפה, אולם ויתרו על הצעד הזה – כנראה מתוך המדיניות החדשה של ההולנדי.

למכבי חיפה יש רק חמישה זרים, אולם במידה ויוחלט לשחרר אחד מהם הנטייה תהיה לוותר על קאיו. גורמים במועדון ציינו כי הדבר עשוי להתרחש במידה וקבוצה אחרת תסכים לממן את חוזהו של השחקן. הברזילאי, כזכור, לא יהיה בסגל הערב בגלל פציעה. קאיו נלקח לאחרונה לשיחה והובהר לו שיקבל הזדמנות בעמדה בה הוא מעדיף לשחק - מאחורי החלוץ. "עד שהוא קיבל הזדמנות להוכיח שהוא מסוגל להתפתח בעמדה אחרת, הוא נפצע. חבל מאוד, הוא שחקן מוכשר אבל שום דבר לא מתחבר מאז שהגיע לכאן", אמר אחד השחקנים. על פי דיווחים שונים ביוון, פאוק סלוניקי לא מתלהבת להחזיר את קלאוס לקבוצה אך על פי דיווח שהתפרסם בארצות הברית, סטפנוס אתנסיאדיס שוקל הצעות מהליגה המקומית. השחקן יכול לחזור רק לפאוק סלוניקי או לליגות שיחלו עונה חדשה בקרוב, שה-MLS היא אחת מהן. על פי הדיווח, קלאוס בוחן את איכות החיים באזור ושוקל לעבור לשם.

עוד בנושא:

הפועל באר שבע - מכבי חיפה: וואקמה, ויטור וטהא צפויים לפתוח
יניב קטן: "ציפיתי שכשאלאך מגיע, הוא יביא איתו צוות אימון"
רוב מאס: "אין לי כוונה להיות מאמן ראשי עד תום העונה"

מו אלאך המנהל המקצועי של מכבי חיפה. שלומי גבאי
מעדיף להריץ הרכב קבוע. אלאך/שלומי גבאי

במועדון ממשיכים לחפש מגן שמאלי זר במקום עומרי בן הרוש. כפי שדיווחנו כבר לפני שבועיים, בחיפה החליטו להיפטר מהמגן ולא לאפשר לו לשחק בהרכב במשחקים הקרובים. מול בני יהודה בן הרוש כלל לא נכלל בסגל ואתמול התברר שהוא יחזור לסגל אך יתחיל על הספסל. גם עומר דמארי, שהזמין את השחקנים לארוחה בעקבות פרשת הדחתו מההרכב, יתחיל על הספסל. דמארי תורגל באימון שלשום בהפוגות, אך בסוף כאמור הוחלט שלא לבצע שינויים בהרכב.

עניין סרט הקפטן אמור להיסגר סופית בקרוב. ייתכן שכבר אחרי המשחק נגד עכו במחזור הבא יודיע המועדון כי מאור בוזגלו יתמנה לתפקיד הקפטן יחד עם רמי גרשון. גל אלברמן לא ייכלל בין שני הקפטנים של הקבוצה לאחר שהסרט נלקח ממנו מבלי שידע על כך. חיפה אמורה לקיים טקס פרידה מדקל קינן, לפני המשחק מול עכו, לקראת עזיבתו לארצות הברית.

בקבוצה הודיעו היום כי משרד התרבות יעניק פרס על מפעל חיים לבעלים, יעקב שחר: "השרה מירי רגב הודיעה זאת לנשיא מכבי חיפה בשיחת טלפון - 'הצבת סטנדרטים חדשים. הוועדה בחרה בך על פעילותך הפילנטרופית למען הספורט הישראלי שנמשכת על פני ארבעה עשורים'".

עדכון ראשון: 09:43

עוד באותו נושא

הפועל באר שבע - מכבי חיפה: וואקמה, ויטור וטהא צפויים לפתוח

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully