וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה לא תעמוד בדרכו של ערן לוי אם יבקש לעזוב

25.12.2017 / 9:18

היהלומים מעוניינים בהמשך ההתקשרות עם הקפטן אך יאפשרו לו לעבור לקבוצה אחרת במהלך ינואר אם יתעקש על כך. הבעלים אייל סגל על עלי מוחמד: "אני בטוח שבקרוב הוא יחתום על חוזה"

עריכה: מתן חדד

מכבי נתניה לא תעמוד בדרכו של ערן לוי אם הוא יבוא ויבקש לעזוב את הקבוצה. במועדון לא רוצים לראות את הקפטן עוזב בחלון ההעברות הקרוב ובהחלט שוקלים את מימוש האופציה שיש להם להאריך את חוזהו בעוד עונה, אבל אם השחקן יבוא מיוזמתו ויתעקש לעזוב בחודש הבא, לא יעמדו בדרכו אבל קרוב לוודאי שיבקשו סכום מסוים תמורת שחרורו.

אתמול פורסם כי לוי שוקל לבקש לעזוב את מכבי נתניה בחודש ינואר בשל העובדה כי הקבוצה לא מוכנה כעת להאריך את חוזהו. יתרה מכך, לוי רוצה שחוזהו יוארך בשתי עונות ולא רק בעונה אחת כפי שרשום בחוזה הנוכחי שלו.

על פי אותו חוזה עליו חתום קפטן מכבי נתניה, יש למועדון זמן עד חודש יוני לקבל החלטה אם לממש את האופציה ולהאריך את החוזה בעונה אחת נוספת. הקפטן שרושם עד כה חצי עונה טובה, מבקש בשיחות שהוא מנהל עם המועדון שהחוזה שלו יוארך כאמור בשנתיים והוא גם מבקש שזה יקרה בשלב הזה של העונה ולא בסיומה. במכבי נתניה, כאמור, לא מתכוונים בשלב הזה לקבל את הדרישות של השחקן ואף טוענים כי את ההחלטה אם לממש את חוזהו, הם יקבלו רק לקראת סוף העונה, כפי שמצוין בחוזה של השחקן.

עוד בנושא
הפועל באר שבע - מכבי חיפה: וואקמה, ויטור וטהא צפויים לפתוח
אייל סגל על עלי מוחמד: "הסכם הוא הסכם, גם כשהוא לא חתום"
יניב קטן: "ציפיתי שכשאלאך מגיע, הוא יביא איתו צוות אימון"

שחקן מכבי נתניה ערן לוי. ברני ארדוב
מבקש חוזה חדש בנתניה. ערן לוי/ברני ארדוב

באשר לעלי מוחמד שלא חתם עדיין על חוזה חדש, התבטא אתמול הבעלים של הקבוצה אייל סגל בתכנית הפייסבוק 'טוכמן וחמי' ואמר כי מבחינתו החוזה נכנס לתוקף ברגע שהצדדים הגיעו לסיכום עליו.

סגל הוסיף מאוחר יותר אמש: "ביום בו עלי מוחמד נפצע בצורה קשה ונכנס לתקופה ממושכת של היעדרות, באותו יום, פניתי אליו שיבוא לחתום על החוזה החדש שלו. לא עשיתי חשבון לזה שאולי הפציעה שלו תהיה בעייתית וייקח לו זמן רב אם בכלל עד שיתאושש. באותו היום אמרתי לו לבוא ולחתום, כי ברגע שסיכמתי איתו זה נגמר. בכל מקרה, לעלי יש חוזה עד סוף העונה ואופצית היציאה שלו בחודש ינואר כבר לא רלוונטית מאחר שהתאריך בו הוא צריך להודיע לנו, כבר עבר. אני בטוח שבקרוב הוא יחתום על החוזה החדש".

אגב, בחוזה החדש סעיף השחרור יגדל ממיליון דולר ל-2.5 מיליון דולר בכפוף לשדרוג המשמעותי שיקבל מוחמד בשכרו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully