וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: פלורנטינו פרס יציע לכריסטיאנו רונאלדו המתוסכל חוזה חדש

בספרד טוענים שהנשיא דיבר עם הכוכב הגדול והבטיח לדאוג לו בקיץ הקרוב למשכורת שוות ערך למסי וניימאר. וגם: המועמד החדש להצטרף לסגל והמועמדים להחליף את זידאן, אם יפוטר

עריכת וידאו: ניר חן

גם חג המולד לא מנע מהתקשורת הספרדית להמשיך לעסוק בקלאסיקו האחרון, בו הביסה ברצלונה את ריאל מדריד 0:3 ופחות או יותר הוציאה אותה ממירוץ האליפות. אחת הנושאים החמים על הפרק בכל הנוגע לבלאנקוס הוא עתידו של כריסטיאנו רונאלדו, ובעוד בחודשים האחרונים נפוצו שמועות רבות בנוגע להמשיך דרכו של CR7 במועדון, ב"דון באלון" טוענים היום כי פלורנטינו פרס מקווה לגשר על הפערים ולהחתים את הכוכב שלו על חוזה חדש.

הפורטוגלי מעוניין להרוויח כמו ליאונל מסי וניימאר, וזה עשוי לקרות החל מהקיץ הקרוב. "פרס דיבר עם רונאלדו על החוזה שלו. הוא ביקש ממנו סבלנות והבטיח לפתור הכל", הסביר עיתונאי ספרדי. המטרה, לפחות של פרס, היא לדאוג שרונאלדו יגמור את הקריירה שלו בריאל מדריד.

התבוסה המשפילה תגרום לפרס לבצע שינויים בסגל, בלי קשר לרונאלדו. מי שעשוי להצטרף בינואר הוא חלוצה הצעיר של ולנסיה, רפא מיר, אך השם החם שאמור להיכנס לנעליו של קארים בנזמה הוא זה של מאורו איקרדי. אחת היתרונות הגדולים בהבאת כוכב אינטר הוא שבניגוד לשחקנים אחרים, הוא יוכל לשחק עם הבלאנקוס בליגת האלופות.

ב"דייריו גול" טוענים שאם נשיא ריאל מדריד יחליט בסופו של דבר להיפרד מזינדין זידאן, המועמדים המובילים לרשת את המאמן הצרפתי יהיו יואכים לב ואנטוניו קונטה.

עוד בנושא

דיווח: ריאל מדריד תנסה לרכוש את מאורו איקרדי או סרחיו אגוארו
לבן בחלום שחור: הקלאסיקו העצוב של אוהד ריאל מדריד
כמה אתם מכירים את ההיסטוריה של ליאונל מסי נגד ריאל מדריד?

שחקן ריאל מדריד כריסטאינו רונאלדו מאוכזב. רויטרס
יקבל את מבוקשו? רונאלדו/רויטרס

אמנם נותרו 21 משחקים עד לסיומה של הליגה, כלומר 63 נקודות שעוד נותרו בקופה, אך בקטלוניה מעודדים מלוח המשחקים היחסית נוח שצפוי לבארסה.

ליאונל מסי וחבריו יזכו לארח בהמשך העונה את כל שלוש הקבוצות שדולקות אחריהם - ריאל ואתלטיקו מדריד ו-ולנסיה - אחרי שהצליחו לסיים את משחקי החוץ מולן ללא הפסד בסיבוב הראשון (1:1 בוונדה מטרופוליטנו ובמסטאייה, 0:3 בסנטיאגו ברנבאו). למעשה, המשחקים הכי קשים שנותרו למוליכה מחוץ לקאמפ נואו הם מול ריאל סוסיאדד, סביליה והדרבי מול אספניול.

לעומת זאת, אתלטיקו עוד צריכה להתארח אצל ברצלונה, סביליה וריאל מדריד, בעוד ריאל תצטרך לצאת למשחקי חוץ נגד ולנסיה, סביליה וברצלונה). גם לוולנסיה נותרו משחקי חוץ מול סביליה, ברצלונה וריאל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן ברצלונה לואיס סוארס חוגג. רויטרס
ייכנס עוד העונה לטופ 5? לואיס סוארס חוגג בקלאסיקו/רויטרס

למרות ההפסד ולוח המשחקים שנוטה לרעת ריאל מדריד, מרסלו משוכנע שהסיפור לא גמור. "הם ניצחו יותר משחקים, זה הכול", אמר, "זה לא אבוד. אני לא מאמין בניסים, אבל כן בעבודה קשה. שיחקנו טוב במחצית הראשונה אבל אז ספגנו מהר בשנייה ומיד אחרי זה הגיעו הפנדל וההרחקה. קשה לשחק מול ברצלונה עם 11 שחקנים, אז בטח שגם עם 10. פינקנו את האוהדים והם חושבים שאנחנו חייבים לנצח תמיד. זו הליגה הקשה בעולם וקשה לנצח, ככה זה בספורט".

גם חברו להגנה, דני קרבחאל, לא איבד תקווה: "כל אנשי הקבוצה יתנו הכול, נילחם עד שמבחינה מתמטית כבר לא יישאר לנו סיכוי. נמשיך לנסות לנצח אפילו יותר בלחץ".

נחזור לברצלונה: שערו של לואיס סוארס בקלאסיקו היה ה-131 שלו במדי הקבוצה ובכך השתווה לסמואל אטו, ובנוסף הוא הגיע גם ל-400 שערים כשחקן מקצועני. בטבלת כובשי כל הזמנים של הבלאוגרנה סוארס מדורג שביעי (עקף את ריבאלדו שכבש 130) והוא מתקרב למקום השישי (שם נמצא פאוליניו אלקנטרה, שכבש 134 בתחילת המאה הקודמת). כדי להגיע לטופ חמישה הוא יצטרך להתאמץ מעט יותר, אבל יכול לעשות זאת עוד העונה (החמישי הוא ז'וספ אסקולה, שהרשית 158 פעמים).

מי שלא שיחק בקלאסיקו, ולמעשה סיים את דרכו בברצלונה, הוא ארדה טוראן. על פי התקשורת בטורקיה, נציגי הקשר ייפגשו בימים הקרובים עם נשיא בשיקטאש על מנת לסכם על מעברו לליגה הטורקית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully