וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: הנפילה הגדולה של עמנואל אבואה

אקס ארסנל חושף: "התרוששתי, נכנסתי לדיכאון, אני ישן על הרצפה בבית של חבר". וגם: ניימאר עם ביצוע מרהיב בברזיל, מסוט אוזיל מדבר ערבית, ומתנת החג המשעשעת של דמאר דרוזן לסרג' איבקה

צילום מסך

עמנואל אבואה התרושש: "אני ישן על הרצפה בבית של חבר"

הוא שיחק בגמר ליגת האלופות והרוויח מיליוני יורו, אבל החיים של עמנואל אבואה אחרי הפרישה עצובים וקודרים. קשר ארסנל לשעבר חשף בראיון ל'דיילי מייל' שבעקבות גירושים מכוערים עם אשתו הוא נאלץ להתנתק משלושת ילדיו, וכעת - בשל כניסה לחובות - מתגורר יחד עם חברו בדירת חדר בלונדון, בה הוא ישן על הרצפה. "התפללתי לאלוהים שיעזור לי, כי מדי יום חשבתי להתאבד ולוותר על הכל. כואב לי שאין באפשרותי לראות את הילדים שלי. בהתחלה הם עוד נהגו להתקשר אליי מפעם לפעם, אבל עכשיו שכחו אותי לגמרי".

אבואה מספר שירד מכל נכסיו ואף נאלץ למכור את הבית שרכש בשכונה יוקרתית בצפון לונדון. "במשך הרבה זמן התכחשתי למצבי, נשארתי בבית היקר למרות הצרות הכלכליות וכיביתי את כל האורות, כדי שלא יידעו שאני בפנים. פחדתי שהמשטרה תבוא ותפנה אותי משם, שתגרור אותי בכוח. אבל היום אני לאט לאט מתאושש".

עמנואל אבואה במדי ארסנל ב-2009. GettyImages
סיפור עצוב. אבואה/GettyImages

"תקרית הכרית" של פול פוגבה

מסתבר שזה יכול לקרות גם לכוכבים היקרים ביותר בעולם: התקשורת האנגלית מדווחת על "תקרית הכרית" של פול פוגבה, ומספרת כי בבוקר שלמחרת הניצחון 1:3 על ארסנל, בו הצרפתי הורחק, הוא נעדר מהאימון מבלי להתריע על כך מראש. הסיבה: השעון המעורר לא העיר אותו, וכך גם הטלפונים שקיבל מאנשי הצוות של מנצ'סטר יונייטד שתהו להיכן נעלם. אחרי כמה דקות של חרדה, דירתו נפרצה והוא נמצא שכוב במיטתו, בשינה עמוקה. ז'וזה מוריניו מחל במהירות ופתח איתו במשחק הבא, אבל לאור היכולת הבינונית מפתיחת העונה אוהדים בריטים תהו - יכול להיות שהוא ישן כל העונה?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
פול פוגבה שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
פול, קום. פוגבה ישן בעמידה/רויטרס

ניימאר עושה קסמים בחופשת חג המולד

הכריסמס הוא זמן מצוין עבור כוכבי הכדורגל העולמי לנקות את הראש ולשכוח מעט מהעונה המפרכת, ונראה שלפחות אצל ניימאר, האווירה הקלילה מוציאה את המיטב. שימו לב מה הוא עושה אמש במשחק ראווה בהשתתפות שלל סלבריטאים בברזיל

מתנת החג של דמאר דרוזן לסרג' איבקה: כרטיס לסאבווי

לקסיקון הערבית של מסוט אוזיל, באדיבותו של מוחמד אלנני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully