וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "יכול להיות שקואנקה עוד ישחק פה, יכול להיות שלא"

הפועל באר שבע מתכוננת למכבי חיפה (ב', 21:00, ספורט 5). המאמן: "בוזגלו חלק מההיסטוריה שלנו". אוגו מרגל אחרי יריבות ניגריה במונדיאל: "מסי? אני לא חושש מאף כדורגלן בעולם"

צילום וידאו: בני בן סימון, עריכת וידאו: מתן חדד

ברק בכר ולואי טהא השתתפו הבוקר (ראשון) במסיבת העיתונאים של הפועל באר שבע לקראת המשחק נגד מכבי חיפה מחר (21:00, ספורט 5) באצטדיון טרנר.

חלק גדול מהשאלות עסק במאור בוזגלו, שישחק נגד האלופה לראשונה מאז עזב אותה בקיץ. "מאור בוזגלו היה פה הרבה שנים טובות והוא חלק בלתי נפרד מההיסטוריה של המועדון", אמר בכר, "אנחנו מעריכים אותו על מה שהוא עשה והיום הוא נמצא בקבוצה אחרת. אני לא לא מתעסק ב'אם הוא היה פה', אלא במה שיש לי עכשיו וזה סגל מצוין וקבוצה טובה".

כשחלון ההעברות של ינואר ברקע, בכר נשאל האם איסק קואנקה עוד ישחק בהפועל באר שבע והשיב: "יכול להיות שכן, יכול להיות שלא. בכל משחק אני עושה שיקולים ואם אני אחליט שהוא צריך לשחק, הוא ישחק".

בכר נשאל על כך שהקבוצה ממעטת לכבוש ממצבים נייחים ואמר: "דווקא כבשנו בזמן האחרון שני שערי ליגה במצבים נייחים, זה משהו שאנחנו עובדים עליו מאוד חזק. בכדורגל היום זה דבר מאוד חשוב. במשחקים האחרונים יש תוצאות".

על טוני וואקמה אמר המאמן: "הוא בריא ומחר יהיה בסגל. אבל הוכחנו בשנתיים וחצי האחרונות שהפועל באר שבע היא קבוצה שיודעת להתגבר על חיסרון של שחקן ואפילו יותר משחק אחד".

לואי טהא אמר: "במקום כמו הפועל באר שבע, כשרצים לכל התארים, תמיד יש לחץ, אם מנצחים ואם מפסידים. זה גורם לנו לתת 100 אחוז באימונים ובמשחקים. עוד שבוע אני מתחיל שנה רביעית במועדון. אני נהנה, הזמן טס, טוב לי פה. האוהדים אוהבים אותי ואני אוהב אותם, אני רק רוצה להצליח פה".

עוד בנושא:

תמאש קילל את מכבי חיפה, אראל: "המילה אליפות לא מרתיעה אותנו"
מכבי פתח תקוה: מימר לא ימשיך עונה נוספת. טאדה בדרך החוצה
ניק בלקמן רוצה לייצג את נבחרת ישראל

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע עם לואי טהא. בני בן סימון
"תמיד יש לחץ". לואי טהא עם ברק בכר/בני בן סימון

נבחרת ניגריה תשחק נגד ארגנטינה, איסלנד וקרואטיה במונדיאל 2018 שיתקיים ברוסיה בקיץ הקרוב וקשר הפועל באר שבע, ג'ון אוגו, כבר "מרגל" אחר היריבות.

אוגו צייץ אתמול בטוויטר: "צפיתי בקלאסיקו, וכל מה שעשיתי זה לעקוב אחרי קובאצ'יץ', ראקיטיץ' ומודריץ'" ולאחר מכן העביר דקות ארוכות בשיחות עם העוקבים שלו.

אחד מהעיתונאים שעוקבים אחר הקשר שאל אותו האם הוא חושב שהנשרים יכולים להתמודד עם הנבחרת הקרואטית עמוסת הכוכבים ואוגו השיב: "כמובן. יש לנו שחקני קישור שיילחמו ויאתגרו אותם. אם אהיה חלק מהסגל, אני אהיה אחד מהם. מדובר בשחקנים מהטופ ויש להם איכויות שונות. לא במקרה הם משחקים בברצלונה וריאל מדריד. זה לא יהיה קל, אבל אני יכול להגיד שנציב בפני קרואטיה אתגר".

העוקבים של אוגו השתעשעו איתו על כך שהוא כבר עוקב מקרוב אחר היריבות של ניגריה בקיץ והניגרי צייץ: "יש לי וואיסקאוט (תוכנת סקאוטינג), בנאדם, אני חי כדורגל. אני כבר צופה גם בסיגורדסון מנבחרת איסלנד".

אוגו נשאל האם הוא לא חושש משחקנים אחרים (רמיזה לליאונל מסי) וענה: "חחח, אני לא מפחד מאף שחקן כדורגל בעולם". אחד מהעוקבים ניסה להקשות: "לא שיחקת נגד מסי והוא בלתי ניתן לעצירה. אולי שיחקת נגד אינייסטה בגביע הקונפדרציות ב-2013 וכולנו יודעים מה הייתה התוצאה (0:3 לספרד, אוגו לא שיחק)". קשר באר שבע השיב: "איזה היגיון... אני אחזור ואומר: אני לא חושש מאף שחקן כדורגל".

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
שחקן נבחרת ארגנטינה, פאולו דיבאלה, מול שחקן נבחרת ניגריה, ג'ון אוגו. GettyImages
"אני חי כדורגל". אוגו מול פאולו דיבאלה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully