וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמאש קילל את מכבי חיפה, אראל: "המילה אליפות לא מרתיעה את הפועל חיפה"

24.12.2017 / 7:04

הבלם חגג עם האוהדים בצורה מפוקפקת, הקשר גם סייג. מיטרבסקי יחזור למקדוניה, החוזה עדיין לא נחתם. השחקנים תהו: "טוענים שהסגל לא קצר, ורוצים למלא אותו בשחקני ספסל"

רק לפני המחזור הקודם ערך יואב כץ אסיפת שחקנים בנוגע לשאלה "כיצד ניתן לחזור למקום הראשון?". הפועל חיפה סיימה בעוד תיקו מאכזב, אבל הניצחון אתמול העלה אותה, לפחות זמנית, למקום שבו כץ רוצה לסיים את העונה. אחרי שלא התחמק מהצהרת אליפות בשבוע שעבר, כץ רוצה להשלים את המלאכה באמצעות צירוף של שניים עד שלושה שחקנים בחלון הזה.

הקשר המקדוני ריסטו מיטרבסקי ישוב השבוע למקדוניה אחרי שסיכם, אבל ימתין לתשובה סופית של קלינגר לגבי החתימה. אליו יצטרפו בהמשך עוד שחקן או שניים. מלבד אור אינברום (יואב כץ מסרב לשלם דמי השאלה ומקווה שישוחרר בחינם) ואחמד עאבד (כץ מוכן לרכוש אותו רק תמורת סכום סימלי), במועדון סימנו עוד מספר שחקנים מהליגה הלאומית, אך בקרב השחקנים היה מי שתהה האם קלינגר זקוק לשחקני רכש שלא יכולים לקדם את הקבוצה שלו. "אם רוצים לרוץ עד הסוף, צריך להביא לכאן רק שחקני הרכב. ניר אומר שהסגל שלנו לא קצר, ומצד שני רוצה למלא אותו בשחקני ספסל", אמרו.

מאמן הפועל חיפה, ניר קלינגר. לילך וייס, מערכת וואלה!
מתחמק, לפחות בינתיים, מהצהרת אליפות. ניר קלנגר/מערכת וואלה!, לילך וייס

דור מלול הובהל אתמול לרמב"ם בעקבות המכה שספג בקרסול, מה שהוביל את קלינגר להסיט את לירן סרדל לעמדה שהוא מכיר היטב - מגן ימני. האבחנה הסופית לגבי המגן תתקבל רק "זה היה ניצחון קריטי, בנקודת זמן שהייתה יכולה להוריד אותנו או לקחת אותנו קדימה. לכן לא התרכזנו בחסרון של ממן וגנסארי כדי לא לעשות מזה עניין, אלא תמכנו בפלקושצ'נקו וסרדל", הגיב המאמן על השינויים בהרכב. "מי שנכנס אצלי לא עושה פרצופים. אנחנו מאוד מגובשים".

בניגוד לכץ, קלינגר מתחמק, לפחות בינתיים, מהצהרת אליפות. "אני לא חושב שזה הזמן להצהיר הצהרות. אני רוצה לגרום לשחקנים לחשוב שזו עונה גדולה. צריך להחזיק את השחקנים עם הראש מעל המים, שלא יחפשו כותרות. דיברנו בשבוע שעבר על איך חוזרים למקום הראשון. במחזור ה-20 נראה מה אומרים. לא נעשה הרבה העברות בינואר. אם לא יהיו תקלות מיוחדות, אז נחתים זר וישראלי. המטרה היא שיוכלו לשחק בגביע".

גל אראל סיכם: "אם אנחנו ההצגה הכי טובה בעיר? התחרות היא לא מול מכבי חיפה. אנחנו משחקים טוב. אנחנו משאירים לתקשורת את עניין ההצהרות. ידענו בדיוק מאיפה צריך לתקוף ומה צריך לעשות במשחק הזה. לשמחתי הבקענו את השני. לא מטריד אותי שלא סופרים אותנו, המילה אליפות לא מרתיעה אותי או את ניר שהיה שם. אבל זה לא הזמן".

על היכולת האישית שלו אמר: "עברתי תקופה לא קלה בתחילת העונה. ידעתי שאני בצומת דרכים, או שהקריירה הולכת למטה או שאני מחכה ומשנס מותניים. המחליפים טובים העונה בגלל המרקם הטוב שיש בקבוצה. נקווה שנמשיך בדרך הזאת".

לאחר המשחק אתמול לקח גבריאל תמאש את רשות הדיבור ושר לאוהדים שירים בגנות הקבוצה היריבה מכבי חיפה, כשאראל מחזיק עבורו את המיקרופון. תמאש שר "מכבי ז***", ומיד לאחר מכן הקהל פתח בשירים בגנות היריבה השנואה.

הישאם כיוואן שוב לא שותף אתמול ויזם שיחה עם יואב כץ. השחקן קיבל לאחרונה הבטחה שיקבל דקות, אך בינתיים קלינגר לא משתף אותו. "אין סיכוי שיעזוב. כיוון נולד ויסיים את הקריירה רק בהפועל חיפה", הגיב כץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully