וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 24.12: אובמיאנג מדבר על אתלטיקו, עוד שמועות על ואן דייק

כוכב דורטמונד רומז שיחליף את גריזמן בקולצ'ונרוס, ליברפול מסתערת על הבלם המבוקש. וגם: ברצלונה התייאשה מהאפשרות לצרף את קוטיניו, אינטר רוצה את מחיטריאן, מוריניו יציע 25 מיליון ליש"ט על מגן

one

העברות

* חלוץ נבחרת ברזיל לשעבר, פרד, שוחרר מאתלטיקו מיניירו במדיה הבקיע 42 שערים ב-83 הופעות מאז הגעתו ב-2016. תחנתו הבאה אמורה להיות קרוזיירו, במדיה כבר סיכם את התנאים.

עוד בנושא

ברצלונה שברה שיאים בקלאסיקו, מסי בישל בלי נעל, ראמוס: "אנחנו מרגישים חרא"
אנגליה: לסטר סחטה 2:2 דרמטי מיונייטד, הפער מסיטי צמח ל-13
איטליה: יובנטוס ניצחה את רומא 0:1 ושמרה על מרחק נקודה מנאפולי

שמועות

* השמועות סביב בלם סאות'המפטון, וירג'יל ואן דייק, שמתרוצצות מחדש בכל חלון העברות מחדש, התחזקו לאחר שההולנדי נותר מחוץ לסגל במשחק הליגה אתמול. "אינדפנדנט" טוען: "ליברפול תרכוש אותו בינואר תמורת 70 מיליון ליש"ט".

* פייר אמריק אובמיאנג העלה את האפשרות שיחליף את אנטואן גריזמן באתלטיקו מדריד. "אתלטיקו?", נשאל חלוץ דורטמונד, "כולם יודעים שהם מחפשים שחקנים בעולם, אני חושב שאם גריזמן יעזוב הרבה דברים יוכלו לקרות... לא חתמתי על חוזה בדורטמונד, הכל יכול לקרות".

* אחרי הדיווחים באנגליה, גם "גאזטה דלו ספורט" מדווח: אינטר רוצה את הנריך מחיטריאן ממנצ'סטר יונייטד.

* "סאנדיי אקספרס" מדווח הבוקר: "טוטנהאם עושה צעד לינואר, ותגיש הצעות על רוס בארקלי ולוק שואו".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
שחקן סאות'המפטון וירג'יל ואן דייק. GettyImages
האומנם סוף סוף יעבור? ואן דייק/GettyImages

* "בדיילי סטאר" טוענים שמוחמד סלאח רוצה לעבור לריאל מדריד וביקש מסוכנו לרקום את העסקה עם הבלאנקוס.

* באנגליה מדווחים שברצלונה לא אופטימית באשר לאפשרות שתצרף את פיליפה קוטיניו מליברפול.

* מנצ'סטר יונייטד מחפשת מגן שמאלי, והיא מתכוונת להציע 25 מיליון ליש"ט עבור ריאן ססניון בן ה-17. אם שחקן פולהאם יצטרף, לוק שואו ישוחרר.

* ארסנל, צ'לסי וליברפול מעונייניות לצרף את תומא למאר, אך נשיא מונאקו טוען כי אין בכוונתו למכור כרגע את שחקן הכנף המוכשר.

* לוצ'אנו ספאלטי מעוניין לחזק את ההתקפה של אינטר בעזרת קשר מנצ'סטר יונייטד, הנריך מחיטריאן. הארמני עשוי להגיע לנראזורי בהשאלה בינואר, והם יצטרכו לשלם בסביבות 35 מיליון ליש"ט כדי לרכוש אותו לאחר מכן.

* כשברקע חוסר ודאות לגבי עתידו בארסנל, באנגליה דיווחו שאלכסיס סאנצ'ס הסכים לפני שנה להאריך את חוזהו בקבוצה, אך שינה את דעתו לאחר התבוסה 10:2 בשני משחקים מול באיירן מינכן בליגת האלופות.

* אברטון מאוד רוצה לצרף חלוץ בחלון ההעברות בינואר, ואחד מהשמות שעלו הוא זה של שחקן סלטיק, מוסא דמבלה. כמו כן, סם אלרדייס ינסה להתאחד עם סטיבן אנזונזי מסביליה, איתו שיתף פעולה בבלקבורן.

* המאמן הזמני של סוונסי, לאון בריטון, מתעקש שהוא לא מתכוון להישאר על הקווים באופן קבוע. בינתיים, הברבורים מעוניינים להשיב את רוברטו מרטינס למועדון, אך הסיכוי שמאמן נבחרת בלגיה ירצה לחזור הוא קלוש.

פיליפה קוטיניו שחקן ליברפול. רויטרס
יישאר בליברפול? פיליפה קוטיניו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully