וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרויף: "אנחנו אוהבים לסבול, היינו צריכים להרוג את המשחק"

23.12.2017 / 22:34

מאמן מכבי תל אביב לא מרוצה למרות הניצחון: "אנחנו לא כובשים מספיק וזה מקשה עלינו". קיארטנסון הודה: "הייתי צריך לכבוש בסיום". סילבס: "אם לא נגיע לפלייאוף העליון זה כישלון"

שחקן מכבי תל אביב טל בן חיים, ג'ורדי קרויף. יוסי ציפקיס
דורש יותר מהשחקנים שלו. ג'ורדי קרויף עם טל בן חיים/יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב השיגה הערב (שבת) את משחקה השביעי ברציפות ללא הפסד בליגה, עם ניצחון 1:2 בנתניה על עירוני קרית שמונה, וצימקה את הפער מהפועל באר שבע לנקודה בלבד, לפחות עד שהאלופה תפגוש את מכבי חיפה ביום שני. וידאר קיארטנסון וניק בלקמן מצאו את הרשת עבור הקבוצה של ג'ורדי קרויף, אך הצהובים היו יכולים לכבוש מספר שערים נוספים וההולנדי נותר מתוסכל מכך. בסיום, הוא לא ניסה להסתיר את אכזבתו מכך שהמשחק הסתיים בניצחון דחוק בלבד.

"היינו צריכים לנצח בקלות יותר אבל נראה שאנחנו אוהבים לסבול ולהקשות על עצמנו", אמר, "זה לא מקובל, אנחנו צריכים לסגור משחקים. צריך רק מצב נייח אחד ואנחנו בסכנה לספוג. אנחנו מרוצים מזה שאנחנו ממשיכים לנצח אבל דורשים יותר מעצמנו. זה תהליך, אי אפשר פשוט להגיד שנגמור את המשחק וזה קורה. כרגע, במיוחד בשני המשחקים האחרונים, אנחנו לא כובשים מספיק וסובלים מזה. חייבים לשפר את זה, כי אנחנו מאבדים נקודות בצורה טיפשית בגלל זה. בשני המשחקים האחרונים היינו צריכים לנצח בתוצאה גבוהה יותר".

על ההתאוששות של הקבוצה המשחקים האחרונים, אחרי תקופה קשה: "כולם בקבוצה הבינו שחייבים להשתפר, צריך לשחק טוב 90 דקות ולא רק בחלקים מהמשחק. אני מקווה שיהיה לנו זמן לעבוד על דברים, הטריות של השחקנים שחזרו יכולה לעזור אבל אנחנו צריכים להשתפר בהרבה. השער הראשון היה חשוב, זו העוצמה של וידאר, אנחנו שמחים עבורו כי זה טוב לו ולביטחון שלו. אנחנו משחקים הרבה יותר מהאגפים ועם המאמץ התוצאות מגיעות".

עוד בנושא

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה 1:2 את עירוני קרית שמונה בנתניה
ליגת העל: בני יהודה ניצחה 1:3 את הפועל אשקלון
ליגת העל: הפועל חיפה ניצחה את מכבי פתח תקוה 0:2 ועלתה לפסגה

שחקני מכבי תל אביב וידאר קיארטנסון, אלי דסה חוגגים. יוסי ציפקיס
קיארטנסון חוגג עם דסה/יוסי ציפקיס

וידאר קיארטנסון: "הייתי אמור לכבוש בסיום, אבל לא הייתי רענן כל כך ואפשר להחמיץ. ניצחנו ככה שזה לא שינה בסוף. מרגיש טוב להבקיע, הקבוצה שיחקה טוב במשחקים האחרונים, היא משתפרת. עבורי, נחמד לחזור אחרי שלא שיחקתי וגם להבקיע. כמובן שאם אנחנו משחקים ככה אז נישאר במאבק על האליפות, אבל צריך לקחת כל משחק לגופו ולשחק כמו קבוצה. התחלנו לעשות את זה במשחקים האחרונים ורואים איך אנחנו משתפרים".

"מכבי תל אביב ניצחה בצדק", הודה בסיום חיים סילבס, "היא הייתה טובה יותר. ידענו שנצטרך להמר טיפה כדי להביך אותם, רצינו לבוא ולנצח, ובאמת הצלחנו לתפוס אותם בהתלחלה לא מוכנים. אם עאבד היה כובש אולי ההמשך היה פחות נוח למכבי. חזרנו על סף המחצית, דקה טובה לחזור, אבל הם כבשו מהר במחצית השנייה ואחרי ההרחקה זה הפך לקשה מאוד".

לא להגיע לפלייאוף העליון יהיה כישלון", קבע, "אנחנו רוצים להגיע לשם. יש לנו קבוצה צעירה שמשלמת על כך מפעם לפעם. אם היינו במקום השישי לא היינו אומרים שאנחנו שם, זה מרתון ורק במרץ נדע. הפסדנו, ממשיכים למטרה הבאה, נראה לאן זה יקח אותנו. ינואר? כל מאמן רוצה להשתפר ולתקן ויש גם איך. גם אם נביא שחקנים וגם אם לא, אנחנו צריכים להתחזק מבפנים וביחד. התחלנו דרך לפני כמה חודשים, צריך להרים את הרמה ב-10-20 אחוז. אם נביא מישהו שישדרג אותנו זה טוב, אבל אני לא חושב שטוב לתלות בזה תקוות. אנחנו לא מחכים לניסים".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully