וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב ביקשה להתאמן בדרייב אין, בהפועל תל אביב זועמים

22.12.2017 / 15:27

שבוע וחצי לפני דרבי, הצהובים קיבלו אישור מהנהלת היכלי הספורט להתאמן באולם של היריבה העירונית משום שיד אליהו תפוס. רמי כהן: "הייתי שמח אם במקום להתנהל בחשיכה, היו מעדכנים אותי"

צילום ועריכה: קובי אליהו

שבוע וחצי לפני הדרבי, ביקשה מכבי תל אביב להתאמן מחר (שבת) בדרייב אין משום שההיכל ביד אליהו תפוס. בהנהלת היכלי הספורט אישרו את הבקשה, אבל כאשר אנשי הפועל תל אביב שמעו זאת הם זעמו, והחלו שיחות טלפון בין הצדדים. נכון לעכשיו מכבי תל אביב צפויה לקיים את האימון בדרייב אין מחר, אולם בהפועל תל אביב עוד לא אמרו את המילה האחרונה בנושא.

משום שהאילוץ לא הופיע בלו"ז האימונים, האדומים כאמור לא ידעו על כך, וזעמו כשגילו. "זה יפה מאוד שמוואלה! מעדכנים אותי שמכבי מתאמנים אצלנו באולם", אמר היו"ר רמי כהן. "הייתי שמח אם במקום להתנהל בחשיכה, אנשים היו מעדכנים אותי בעצמם. אני כמובן אשמח על ההזדמנות לקיים שני אימונים לפני הדרבי ביד אליהו".

הצהובים מרוצים מהניצחון על פנרבחצ'ה אמש, לצד האכזבה מפציעתו של דשון תומאס שייעדרו שלושה שבועות. "היה משחק מול קבוצה טובה מאוד", אמר מייקל רול. ,במשחקי החוץ לא שיחקנו מספיק טוב, הפעם השוני היה בהגנה, עצרנו את הקליעות שלהם והקה להיה חלק נכבד בניצחון שלנו". על חזרתו מפציעה אמר הגארד: "היה כיף. זה הרגיש טוב לחזור לשחק אחרי הפציעה, להרגיש את הקצב. אני לא מאה אחוז עדיין, זו פציעה שלוקח זמן להתאושש ממנה".

עוד בנושא:

נחת לוקום: כשיד אליהו הפך ליעד שז'ליקו אוברדוביץ' אינו מסוגל לכבוש
דם, יזע ומכות: כשמכבי תל אביב הבינה מהו מקומה האמיתי ביורוליג
מכבי תל אביב: דשון תומאס ייעדר מהמגרשים כשלושה שבועות

רמי כהן יושב ראש הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
כועס. רמי כהן/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully