וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצוות המקצועי של מכבי חיפה לשחקנים: שחקן מאחר ישלם על ערב גיבוש

22.12.2017 / 13:30

מו אלאך העביר מסר בשיחה שנערכה עם השחקנים, לאחר שגם סלליך איחר לאימון. אלברמן וקהת ימשיכו בהרכב, גם ורמוט או מזרחי אמורים לפתוח. יעקב בוזגלו: "מאמין שאפשר לנצח בטרנר"

שלומי גבאי

הצוות המקצועי של מכבי חיפה הבהיר לשחקני הקבוצה באסיפה שקיים כי כל איחור יגרור מעתה קנס, בצורת תשלום על ערב גיבוש שייערך עבור השחקנים. הנקודה הזאת הובהרה במהלך ארוחת הגיבוש שנערכה לקבוצה שלשום, עליה שילם עומר דמארי בעקבות פרשת הדחתו מההרכב למשחק מול בני יהודה. אחרי שגיורגי קוסטדינוב וקלאוס השתתפו במימון הארוחה, גם סינטאיהו סלליך איחר לאימון ויתחלק בהוצאות. באימון שהתקיים שלשום, מספר שחקנים הצביעו על שחקנים שמאחרים, כשבצוות הניהולי והמקצועי התלוצצו איתם. "אתם מחכים למאחרים כדי לא לשלם על ארוחה?", אמרו להם בציניות. מוחמד אלאך הבהיר לשחקנים כי הוא מצפה שיעמדו בסטנדרטים החדשים שהוא מנסה להציב עבור המועדון. מעתה יהיה כאן קו אחיד לגבי ענייני משמעת", הסבירו בחיפה.

איתי מרדכי ורוב מאס עדיין לא תרגלו את ההרכב לקראת המשחק, אך עושה רושם כי רביעיית ההגנה לא תשתנה. גל אלברמן, רועי קהת ומאור בוזגלו יפתחו כמובן בהרכב, כשההתלבטות היא לגבי שלושת השחקנים האחרים. גילי ורמוט או אופיר מזרחי אמורים לפתוח. אם קאיו יפתח, זה יהיה בעמדת הקשר שמשחק מאחורי החלוץ. קאיו חזר להרשים באימון אתמול כשהיה מעורב במספר שערים במהלך המשחקונים, אך זה עדיין לא מבטיח לו את חולצת ההרכב.

עבור משפחת בוזגלו יש לא מעט התרגשות לקראת המשחק בטרנר. האב יעקב מתכוון להגיע למשחק. "אנחנו מגיעים לשם במטרה לנצח. אני מאמין שזה יקרה", הבהיר בשיחה הבוקר.

עוד בנושא

לאחר הדחתו מההרכב: דמארי הזמין את שחקני מכבי חיפה לארוחה
התלבטות בנוגע להחזרת בן הרוש לסגל. חבריו: "הוא שעיר לעזאזל"

סינטאיהו סלליך, מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
מגדירים נהלים מחדש. סלליך/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully