וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: האסיר שמככב ב-NBA

קנטביוס קולדוול פופ מרצה עונש מאסר בגין נהיגה תחת השפעה של חומרים אסורים, אך יוצא מהכלא במיוחד למשחקים. וגם: הסיפור על ההירדמות של כרמלו אנתוני באמצע מדיטציה של פיל ג'קסון, והוצאת חוץ עלובה במיוחד

צילום מסך

קנטביוס קולדוול מרצה עונש מאסר - ומככב ב-NBA תוך כדי

הנה סיפור מוזר למדי: קנטביוס קולדוול פופ, שחקן מרכזי בלייקרס העונה, מרצה בשבועיים האחרונים עונש מאסר אחרי שנתפס במישיגן בחודש מרץ האחרון כשהוא נוהג תחת השפעה של חומרים אסורים. תחילה הושת על השוטינג גארד עונש על תנאי, אך הוא סירב וקיבל מאסר בפועל במשך 25 ימים, עם סייג אחד ברור: אחת ליום, הוא יוצא ממתקן המאסר למשחק או אימון. למשחקים הבאים של הלייקרס מול יוסטון ומינסוטה הוא לא יוכל להגיע משום שאסור לו לצאת מגבולות קליפורניה, אבל למשחקי הבית הבאים הוא ייצא במיוחד מהכלא, ישירות לסטייפלס סנטר. סידור לא רע, בסך הכל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אסיר מועדף. קולדוול פופ במתקן המעצר/מערכת וואלה!, צילום מסך

הבדיחה שעלתה לפרנק ריברי על העצבים

פרנק ריברי אף לא נחשד בהיותו אדם עדין במיוחד, אבל הפעם הוא הגזים. אמש פרסם הקשר הוותיק ציוץ תמיכה בתינוק סורי שאיבד את מאור עיניו ובמהלך המאבקים המזוינים במדינה השכנה, תחת ההאשטאג SolidarityWithKarim#. קארים, למקרה שתהיתם, הוא שמו של התינוק המסכן, אבל אוהד אחד לא התאפק וענה לו בבדיחה בנוגע למכר אחר של ריברי העונה לאותו שם, קארים בנזמה.

עד כמה ריברי לא אהב את הבדיחה? מספיק כדי לכתוב לו בחזרה: "טיפש! תקליק ותצפה בסרטון, ואז תלך לאכול את התחת של סבתא שלך". בחור עדין, כבר אמרנו?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

באווירת החג: שחקני ליברפול מפתיעים את האוהדים בבתי הספר

כשכרמלו אנתוני נרדם באמצע מדיטציה של פיל ג'קסון

זה לא סוד שכרמלו אנתוני ופיל ג'קסון, ששיתפו פעולה כשחקן ונשיא לענייני כדורסל בניקס, לא חיבבו אחד את השני יתר על המידה. אבל מתברר שבשבועות האחרונים לפני שמלו הועבר בטרייד לאוקלהומה סיטי, היחסים החריפו והגיעו לנקודת קיצון. במהלך סשן יוגה שג'קסון (לו הודבק בעבר הכינוי "זן מאסטר" על שום פילוסופיית החיים שלו) העביר לשחקני הניקס, הוא גילה שאנתוני פשוט נרדם.

"רוב שחקני הניקס זלזלו בשיטות של ג'קסון, וחלקם ביטלו אותן לחלוטין", כתב איאן בגלי מ-ESPN. "כשהיחסים בין ג'קסון לאנתוני נפרמו לחלוטין, גם המחויבות של כרמלו ליוגה והמדיטציות של פיל דעכה. באחת הפעמים, אחרי מדיטציה ארוכה, ג'קסון ביקש מהשחקנים לפקוח עיניים, רק כדי לגלות את אנתוני עם ראש שעון לאחור, עם עיניים עצומות, כשהוא נוחר".

כרמלו אנתוני, ניו יורק ניקס. AP
"קום, כרמלו"/AP

זו כנראה הוצאת החוץ הגרועה ביותר שתראו בזמן הקרוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully