וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: דשון תומאס ייעדר מהמגרשים כשלושה שבועות

22.12.2017 / 7:38

חדשות רעות לצהובים: בדיקת ה-MRI גילתה פציעה אצל הפורוורד ששיחק מול פנר למרות שחש בכאבים. וגם: הכינוי החדש והמחייב של פייר ג'קסון ונוריס קול, והגערות של ספאחיה שעוררו את השחקנים

צילום ועריכה: קובי אליהו

חדשות רעות למכבי תל אביב אחרי הניצחון 73:82 על פנרבחצ'ה אמש (חמישי). דשון תומאס, ששיחק למרות שחש בכאבים, עבר במהלך הלילה בדיקת MRI שגילתה פציעה בברך שבגינה ייעדר הפורוורד כשלושה שבועות.

למרות הפציעה, התחושות במחנה הצהוב חיוביות מן הסתם. "באימונים האחרונים ספאחיה מאוד כעס על ההגנה ועל השלשות שאנחנו סופגים מהיריבה. זה רק מראה שאם הקבוצה רוצה ואם באים בגישה נכונה למשחק, אפשר להשיג הכל", אמרו במכבי תל אביב לאחר המשחק.

בקבוצה מודים כי שרר לחץ לאחר שני ההפסדים האחרונים. "להגיע לאחר הפסדים כאלו ולהציג אופי כמו שהצגנו, זה מרשים. אפשר לעשות דברים טובים העונה. יש המון משחקים, ברור שלא נציג רמת כזאת תמיד, אבל לשם אנחנו שואפים", אמר נבן ספאחיה.

עוד בנושא

מכבי תל אביב ניצחה 73:82 את פנרבחצ'ה בהיכל, ג'קסון וקול הצטיינו
נבן ספאחיה: "חשוב מאוד לביטחון שלנו לנצח ככה את אלופת אירופה"
אמש ביורוליג: ניצחון שלישי ברצף לפנאתינייקוס, ריאל גברה על באמברג

מאמן מכבי תל אביב נבן ספאחיה. ברני ארדוב
"הוא כעס מאוד באימונים". ספאחיה/ברני ארדוב

הניצחון אמש הבליט את שני השחקנים הבולטים במכבי תל אביב העונה, פייר ג'קסון ונוריס קול. ג'קסון סיים עם 20 נקודות ו-5 אסיסטים, קול תרם 19 ו-3, והיכולת הטובה זיכתה אותם בכינוי חדש שניתן להם באתר יורוהופס - "ספלאש בראדרס" - על שמם של סטף קרי וקליי תומפסון בגולדן סטייט.

"ניצחון חשוב מאוד, עשינו את כל מה שהיינו צריכים לעשות כדי להשיג את הניצחון הערב", התלהב קול בסיום. "הערב הגנו הרבה יותר טוב, היינו הרבה יותר טובים בריבאונד וקלענו טוב. עשינו את מה שהיינו צריכים לעשות במשחקים הקודמים. יש לנו את האוהדים הטובים בעולם, אנחנו מעריכים אותם וניזונים מהאנרגיה שלהם, הערב הם ממש עזרו לנו".

קול הוסיף ש"מאוד חשוב ששמרנו אותם על אחוזים נמוכים מהשלוש (28 אחוזים, ו.כ), זה עזר לנו לנצח כי כשקולעים נגדך הרבה שלשות כמו במשחקים קודמים, זה הופך את זה להרבה יותר קשה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקן מכבי תל אביב פייר ג'קסון. ברני ארדוב
גיבור הערב. פייר ג'קסון/ברני ארדוב

ג'קסון הוסיף: "שמרנו נהדר הערב. פנרבחצ'ה קבוצה נהדרת עם מאמן נהדר. שיחקתי שם כך שאני מכיר את ההיסטוריה שלהם. המשחק הזה היה מאוד חשוב עבורנו, אנחנו צריכים כל ניצחון שאנחנו יכולים להשיג. לא שיחקנו טוב במשחקי החוץ האחרונים, אבל אני שמח שהחזרתי היום".

על שלושת המשחקים הקשים האחרונים של מכבי אמר ג'קסון: "חשבתי שניקח את כולם. אתה לא יכול להגיע למשחקים כשאתה חושב שתפסיד. עברנו שינוי מאז ההפסדים האלה והאנרגיה של הקהל עזרה לנו".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully