וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו: "השחקנים ששיחקו במשחק הזה לא יהיו במשחק הבא"

מאמן מנצ'סטר יונייטד הפיל את האחריות על שחקניו לאחר ההפסד הסנסציוני לבריסטול סיטי בגביע הליגה: "הם איבדו את ההזדמנות שלהם". על היריבה: "היה להם מזל, אבל הם שיחקו בצורה נהדרת"

אוהדי בריסטול סיטי. רויטרס
איזו סנסציה. אוהדי בריסטול חוגגים/רויטרס

סנסציית ענק נפלה אמש (רביעי) בגביע הליגה באנגליה כאשר בריסטון סיטי הצנועה מליגת המשנה ניצחה 1:2 את מנצ'סטר יונייטד הגדולה ומנעה מחובבי הכדורגל דרבי גדול בין יונייטד לסיטי בחצי הגמר. קורי סמית' היה הגיבור הגדול של הערב עם שער ניצחון בדקה ה-93, שער שנתן את האות לחגיגות גדולות שהזכירו חגיגות של עליית ליגה או זכייה באליפות.

ז'וזה מוריניו תירץ בסיום אך גם פרגן: "קבוצה מליגה נמוכה יותר ניצחה, יום גדול עבורם. היה להם קצת מזל אבל הם עבדו קשה בשבילו. כולם חיכו לגול שלנו, אבל הכדור פגע פעמיים בקורה. הם שיחקו בצורה מבריקה, הם נלחמו כאילו שזה היה המשחק של החיים שלהם. זה היה יופי של יום כדורגל".

מאמן מנצ'סטר יונייטד ז'וזה מוריניו. רויטרס
לא יום שירצה לזכור. מוריניו/רויטרס

מוריניו ביצע מעט רוטציות בהרכב, אבל עדיין עלה עם מספר שחקנים בכירים כמו פול פוגבה, אנתוני מרסיאל, מרכוס ראשפורד וזלאטן איברהימוביץ', שהבקיע את השער הראשון בבכורה שלו בהרכב מאז אפריל.

המאמן לא הסתיר את העובדה שלא מעט מהשחקנים שפתחו איבדו את הצ'אנס שלהם להרשים כשאמר: "המציאות היא שהשחקנים שהיו על המגרש לא שיחקו במשחק הקודם והם לא הולכים להיות במשחק הבא. אני חושב שהם איבדו את ההזדמנות שלהם - גם לשחק בחצי הגמר וגם לקבל עוד הזדמנויות לשחק אבל אני לא רוצה להאשים את השחקנים בגלל שהם היו מקצוענים. זה לא היה מקרה של 'לא אכפת לנו מהמשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully