וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים שוקלת למנות מנהל מקצועי לעונה הבאה

21.12.2017 / 8:27

בעקבות ההדחה המוקדמת ביורוקאפ, בבירה בוחנים שינויים נרחבים ואורי אלון עשוי להסכים למינוי של אוטוריטה מקצועית. דיי, שבנוסף להצעה מבולוניה מחוזר גם בסין, נראה נסער: "ברור שאני מתוסכל"

צילום ועריכה: קובי אליהו

1. בירושלים שוקלים למנות מנהל מקצועי לעונה הבאה

"לא הגיע לנו להמשיך לשלב הבא. זו האמת", הודו אמש (רביעי) בהפועל ירושלים אחרי ההפסד 79:66 לרג'ו אמיליה, שסיים סופית ורשמית את העונה האירופית של האדומים. חלק מהאוהדים הגיבו בסיום בשריקות בוז, וחלקם יצאו מוקדם מהארנה בהפגנתיות.

"יש לנו משחק מול נהריה ולא נודח מעוד מפעל", אמר בזעם מודי מאור לשחקנים בחדר ההלבשה. כך או כך, שלב המסקנות כבר הגיע.

אחד השינויים ששוקלים בירושלים היא החתמת מנהל מקצועי לעונה הבאה. לקבוצה הוצעו בשנתיים האחרונות מספר מועמדים, אך עד כה סירב אורי אלון לאייש את התפקיד הזה. לפני שנתיים שחקן העבר האיטלקי קלאודיו קולדבלה היה על הכוונת ואף ערך מספר שיחות עם הנהלת ירושלים על צירופו, אולם המהלך לא יצא לפועל בסופו של דבר. אולי כעת ירושלים תתרצה ותמנה בכל זאת מישהו לתפקיד.

עוד בנושא

הפועל ירושלים הודחה מהיורוקאפ אחרי הפסד 79:66 מול רג'יו אמיליה
שלב המסקנות: אוסטין דיי עשוי לעזוב בהקדם, שינויים נוספים יבוצעו

אורי אלון הפועל ירושלים בעלים. ברני ארדוב
יתרצה? אורי אלון/ברני ארדוב

2. דיי שוב מתלונן: "ברור שאני מאוכזב שלא שיחקתי, אני אנושי"

שינויים נוספים צפויים בסגל השחקנים. "אנחנו לא צריכים סגל שחקנים רחב כל כך אם לא משחקים באירופה", אמר גורם בקבוצה. ירושלים התכוונה לשחרר את אלן אומיץ', אולם בשל פציעתו של ריצ'רד האוול לא בטוח באיזה שלב ישוחרר, אם בכלל.

המועמד העיקרי לעזיבה הוא אוסטין דיי. בקבוצה כועסים על התנהלותו וגישתו של השחקן. לפני מספר שבועות ביקש האמריקאי להשתחרר לוירטוס בולוניה אך במועדון סירבו, וכעת הוא צפוי לנסות את מזלו פעם נוספת, כשבידו הצעה נוספת מסין. דיי נראה נסער בחדר ההלבשה ואמר: "למה לא שיחקתי? למה לא שיחקתי? היה לי אימון טוב אתמול, אבל אני לא המאמן, זה לא התפקיד שלי להגיד. אני לא כאן כדי לעשות דרמה, מאז ומתמיד הייתי מקצוען. אני מאוכזב מכך שאני לא משחק. אם הייתם במקומי, לא הייתם מרגישים אותו דבר? יש לי רגשות, אני בסך הכל אנושי".

על ההפסד אמר דיי: "זה הפסד מאכזב. היינו במצב קשה העונה. צריך לבוא כמו שצריך למשחק ביום שבת, מתרכזים עכשיו בנהריה".

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שחקני הפועל ירושלים ג'רום דייסון, רונלד רוברטס. ברני ארדוב
אכזבה גדולה. דייסון ורוברטס/ברני ארדוב

3. דייסון: "זו ממש לא העונה לה ציפיתי"

ג'רום דייסון אמר בעצב: "זו לא עונת היורוקאפ לה ציפיתי. ממש לא. אחרי ההישג באירופה בעונה שעברה זה בהחלט לא מה שציפיתי. אני לא יכול להסביר מה שקרה. הפסדנו משחקים בבית, אבל עכשיו יש משחק מול נהריה. חייבים להמשיך הלאה, זו העבודה שלנו, אלה החיים, צריך להסתגל למצב החדש ולהמשיך".

לשאלה על כך שהוא אחד היחידים המתפקדים בקבוצה, ואם נוח לו במצב הנוכחי, השיב דייסון: "אין עלי יותר מדי אחריות, אני בסדר עם מה שצריך לעשות".

רונלד רוברטס סיכם: "זה מאוד מאכזב. כמובן שרצינו להתקדם באירופה, אבל יש עוד עונה ארוכה לפנינו. אני באופן אישי מרגיש טוב על המגרש, אבל הכי חשוב לי להשיג ניצחונות".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully