וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה ההתאחדות ביטלה את השתתפות נבחרת הנוער בטורניר שמארגנת מכבי תל אביב?

21.12.2017 / 7:35

בהתאחדות הודיעו: "הוחלט לא להשבית מחזור ליגה שלם בשל הטורניר", אך לוואלה! ספורט נודע שהביטול נובע מכך שהצהובים לא הצליחו להנחית קבוצות בכירות יותר לטורניר בחודש הבא, במכבי תל אביב כועסים על הביטול המאוחר

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

ההתאחדות לכדורגל ביטלה את השתתפות נבחרת הנוער עד גיל 18 בטורניר הבינלאומי שתקיים מכבי תל אביב בחודש הבא. בטורניר שייפתח ב-18 בינואר ויימשך שלושה ימים ישתתפו קבוצות הנוער של באייר לברקוזן, רד סטאר פריס, בית"ר ירושלים והפועל ראשון לציון. ההתאחדות לכדורגל אישרה לפני זמן רב למכבי תל אביב כי נבחרת הנוער עד גיל 18 תהיה המשתתפת השישית בטורניר, אבל אתמול (רביעי) שיגרה ההתאחדות הודעה מפתיעה למכבי תל אביב ולפיה נבחרת הנוער עד גיל 18 לא תיקח חלק בטורניר.

מההתאחדות לכדורגל נמסר אמש: "מכיוון שהשתתפות נבחרת הנוער בטורניר תגרום להשבתת מחזור ליגה שלם בליגת העל לנוער ובשל המחסור הרציני בתאריכים נוספים עד לסיום העונה ואי מציאת פתרון ריאלי בנושא, הוחלט כי נבחרת הנוער לא תשתתף בטורניר".

עוד בנושא

מכבי תל אביב במגעים עם הקשר האיסלנדי רונאר מאר סיגוריונסון
פערים גדולים במשא ומתן עם דור מיכה, שבוחן הצעות מאירופה
בית הדין החליט: אזהרה לג'ורדי קרויף, בית"ר נקנסה ב-10,000 ש"ח

נבחרת הנוער של ישראל. אתר ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
לא שווה לדחות מחזור שלם? נבחרת הנוער/אתר רשמי, אתר ההתאחדות לכדורגל

למרות תגובת ההתאחדות לכדורגל, לוואלה! ספורט הגיע מידע ולפיו הסיבה האמיתית בגללה בוטלה השתתפותה של נבחרת הנוער היא אי היכולת של מכבי תל אביב לארגן טורניר נוער בינלאומי בו יטלו חלק מועדונים מדרג גבוה יותר באירופה. יתרה מכך, מבדיקות שנערכו מסתבר כי השתתפותה של לברקוזן בטורניר הושגה עוד בטרם ביקשה מכבי תל אביב לקיים טורניר מהסוג הזה. עד כה היתה זו ההתאחדות לכדורגל שאירגנה טורנירים כאלה והיא גם זו שהתכוונה לארגן טורניר דומה בחורף הזה וכבר לפני מספר חודשים השיגה את אישור לברקוזן להגעה לטורניר בישראל. אחרי שמכבי תל אביב ביקשה לקיים טורניר משלה הוחלט בהתאחדות לכדורגל לוותר על הטורניר שהם תיכננו כדי למנוע כפילות ולהציע למכבי תל אביב שבאייר לברקוזן תשתתף בטורניר. ואכן הגרמנים יגיעו לטורניר ומלבדם הביאה מכבי תל אביב מחו"ל רק את קבוצת הנוער רד סטאר פריס שהנה קבוצה המשחקת בליגה האזורית בלבד ושקבוצת הבוגרים שלה משחקת בליגה שלישית בצרפת.

זאת ועוד, היריבות שהוזמנו מישראל לטורניר, בית"ר ירושלים והפועל ראשון לציון, לא נחשבות לקבוצות הנוער הטובות בליגה. ההערכה בהתאחדות היתה שמכבי חיפה, מכבי פתח תקווה ואולי אף מכבי נתניה יהיו חלק מהטורניר ומשהוחלט לא לזמנן, לא מצאו בהתאחדות לכדורגל סיבה מספיק טובה לדחות מחזור ליגה לנוער וכאמור הודיעו אתמול למכבי תל אביב על ביטול ההשתתפות של הנבחרת בטורניר. שלא לייחוס אמר גורם בהתאחדות לכדורגל שבהתאחדות האמינו כי עם הקשרים של פטריק ואן ליוון, המנהל המקצועי של מחלקת הנוער במכבי תל אביב, יגיעו לארץ קבוצות נוער יותר מרשימות.

במכבי תל אביב לא הגיבו אמש רשמית לסיפור, אבל גורם במועדון טען כי יש אצלם כעס על ביטול ההשתתפות של נבחרת הנוער אחרי שכבר ניתן האישור לכך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully