וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: אוחנה לצוות המקצועי: "יהיה פה שיתוף פעולה. זו לא המלצה, זו הוראה"

21.12.2017 / 7:23

תוכן השיחות של אלי אוחנה עם הצוות המקצועי של בית"ר נחשף: מחזיק זכויות הניהול לבן זקן: "לא הגיוני שעוברים לשלושה בלמים בגלל פאניקה". מחזיק זכויות הניהול ללבנדה: "לא יכול להיות שיהיו הדלפות"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בני בן זקן לא יצא מחויך מבית וגן אתמול (רביעי). לאחר האימון ערך אלי אוחנה שיחות בשלושה שלבים. ראשית נכנס בן זקן לשיחה בה הביע אוחנה חוסר שביעות רצון ממצבה המקצועי של הקבוצה ובעיקר מהיכולת הירודה. "אנחנו נראים רע, לא מניעים כדור ולא משחקים כדורגל, חייב לבוא שינוי מיידי, אי אפשר להמשיך ככה", אמר אוחנה למאמן. "מעבר לכך, הנתק מהצוות המקצועי זה משהו שלא יימשך, לא יכול להיות שהצוות לא יודע מה ההרכב עד לפני המשחק, אתם תעבדו בשיתוף פעולה מלא כמו שצוות צריך לעבוד".

אוחנה העיר לבן זקן גם על תפקודו במשחק האחרון מול מכבי תל אביב: "לא יכול להיות שבגלל פאניקה עוברים לשלושה בלמים בלי להיות מוכנים ובלי לתרגל, לא יכול להיות ששחקנים מספרים שעד דקה 20 הם בכלל לא הבינו שעברנו לשלושה בלמים, אלה דברים שלא יכולים להיות. גם בחילוף של ז'אורז'יניו אני יודע שהייתה התנגדות מגילי לבנדה והצוות, שיתוף פעולה יכול היה לפתור לך לא מעט בעיות במשחק הזה ובכלל".

עוד בנושא

בן זקן יישאר מאמן בית"ר ירושלים, הסמכויות של גיל לבנדה יורחבו
בית"ר נקנסה ב-10,000 שקל בגין השלכת חפצים מול מכבי ת"א
בית"ר ירושלים עשויה לפנות לעירוני קרית שמונה בנוגע לקרלוס קוויאר

מאמן בית"ר ירושלים בני בן זקן. נועם מושקוביץ
לא רגוע. בן זקן/נועם מושקוביץ

לאחר שבן זקן יצא, נכנסו גיל לבנדה ושאר אנשי הצוות. גם בהם אוחנה נזף. ראשית הוא רצה לשמוע מה מפריע להם ברמת האימונים ומה לדעתם צריך להתנהל אחרת. הצוות שטח את טענותיו לגבי רמת האימונים, רמת ההשקעה הנמוכה בטקטיקה ואימונים בקצב גבוה, והחברים בו סיפרו כי הם אינם מעורבים בכלום, למרות שדרוש שינוי. אוחנה אמר לצוות כי הוא מבין שהנתק לא יכול להימשך אך גם נזף בהם. "יש דברים שיוצאים החוצה במועדון, לא יכול להיות ששיחות פנימיות שלכם עם המאמן ייצאו, זה קו אדום", אמר להם בתקיפות.

לאחר מכן הכניס אוחנה את בן זקן יחד עם הצוות לשיחה. בן זקן לא כל כך הבין על מה המהומה ודיבר על כך שאין נתק ויחסי העבודה טובים ורחוקים מלהיות כפי שהם מתוארים בתקשורת. אוחנה, שהבין מהצוות המקצועי דברים שונים, הבהיר חד משמעית: "האחריות היא של כולכם. מעכשיו יהיה כאן שיתוף פעולה מלא והחלטות בצוות, ככה זה עובד היום בכל מקום בעולם. זאת לא המלצה, זאת הוראה, מהיום עובדים בצוות ומקבלים החלטות בשיתוף פעולה".

בבית"ר הסבירו אתמול את הדברים ואמרו: "יכול להיות שאם היה מאמן ראוי מבחינת טביב ואוחנה הוא היה ממונה כבר אתמול, אך כרגע נעשה סוג של זעזוע מתוך תקוה לשינוי. אם זה לא יביא לשינוי, יתבצע זעזוע גדול יותר". למעשה, ראשי המועדון היו רוצים לראות את גיל לבנדה מוביל אימונים והרבה יותר דומיננטי כאשר הוא ובני בן זקן חולקים ביניהם את העבודה. הציפייה היא שלבנדה יכניס לאימון אלמנטים פרקטיים וטקטיים יותר. בבית"ר אף הבהירו: "אף אחד לא אומר שזה פיתרון לטווח ארוך, נעשה זעזוע פנימי מתוך תקוה לראות שינוי כבר במשחק נגד אשדוד. אנחנו בתחושה כי הזעזוע הזה יוביל לשינוי כבר ביום ראשון באשדוד".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
גיל לבנדה מאמן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
גם הוא חטף. לבנדה/ברני ארדוב

שחקני הקבוצה עקבו בעניין אחר הדרמה. גם לטענתם דרוש שינוי, אם כי לא ברור איזה. שחקן בכיר בקבוצה הסביר: "גם כשלא הולך ואנחנו לא נראים כמו קבוצה יש חמלה לבני, הוא בן אדם טוב שרוצה שכולם ירגישו טוב והכל יהיה פה עם לב ונשמה. ממש כואב עליו, אבל לצערנו בכדורגל צריכים להיות רעים וצריכים לעבוד הרבה יותר קשה, מה שיש לנו היום לא מספיק".

אגב, בנוגע לשיתוף פעולה בין בן זקן ללבנדה השחקנים היו חלוקים, כשאמרו: "הם באים משני עולמות שונים, אבל יכולים להשלים אחד את השני. במחצית נגד מכבי תל אביב בני היה שקט ואמר לשמור על העמדות בזמן שגילי דפק על השולחן וצעק 'תתביישו, 25 אלף איש באו לראות אתכם, ככה אתם נראים? בושה'. זה כן עשה משהו. בסופו של דבר כולם רוצים שיהיה יותר טוב לקבוצה".

בצד המקצועי, אנטואן קונטה עשוי לרדת לספסל כאשר עופר ורטה או דוד קלטינס יפתחו בצד ימין. פול אדגר מועמד לחזור ל-11 בקישור יחד עם קלאודמיר ואריק סאבו, כאשר הצוות המקצועי שוקל אפשרות של שני חלוצים, אנתוני וארן ואיתי שכטר. אגב, בבית"ר לא מנקים את השחקנים מאשמה ואף הבהירו לצוות המקצועי: "השחקנים אחראים לא פחות מהצוות, תדעו לבחור את השחקנים שאיתם אפשר לצאת למלחמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully