וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב דרוכה לקראת פנרבחצ'ה: "המצב מתוח, יש לחץ"

20.12.2017 / 22:11

הצהובים ינסו לקטוע רצף של שני הפסדי יורוליג מול אלופת אירופה (חמישי, 21:05, ספורט5), גורם: "ספאחיה מאוד לא מרוצה מההגנה". אוברדוביץ': "תמיד קשה לשחק מול מכבי ביד אליהו"

מאמן מכבי תל אביב נבן ספאחיה. אדריאן הרבשטיין
המתח עולה. ספאחיה/אדריאן הרבשטיין

אחר שספגה אמש (שלישי) הפסד יורוליג שני ברציפות, הפעם 89:76 לפנאתינייקוס באתונה, מכבי תל אביב נחתה הערב בארץ. לצהובים אין הרבה זמן להתאושש, שכן כבר מחר (חמישי, 21:05, ספורט5) יפגשו את אלופת אירופה פנרבחצ'ה. בשל לוח הזמנים הצפוף, במכבי תל אביב החליטו לקיים את האימון המסכם ביוון, לפני ההמראה.

"בעקבות ההפסד המצב מתוח. יש לחץ", הודה גורם בחדר ההלבשה. "נבן ספאחיה מאוד לא מרוצה מההגנה והעיר על כך המון באימון. הוא לא מרוצה מדברים מסוימים שהשחקנים עושים שגורמים לטעויות וחוסר תיאום ביניהם, והבהיר להם שהוא לא יקבל את זה".

המאמן אמר הערב: "פנאתינייקוס היתה טובה יותר מאיתנו. כל פעם שהתקרבנו היו לנו כמה החלטות לא נכונות. לא אהבתי את המשחק, שום מאמן לא אוהב להפסיד, אבל אני מבין מה צריך לעשות טוב יותר. אנחנו חייבים להציג הגנה טובה יותר, יותר תקשורות, ריכוז. יש לנו אתגר אחד נוסף מול פנר, אבל לא מספיק רק כישרון מול קבוצות טובות. אנחנו צעד אחד מאחורי קבוצות הטופ. זה לא נאמר כתירוץ, אבל צריך להמשיך לעבוד ולהמשיך להיות חיוביים".

נוריס קול התראיין היום לתקשורת היוונית וסיפר: "אני מרגיש שאני מתאקלם היטב. הכי חשוב שאני נהנה מההתנסות ומהמשחק. באירופה סגנון המשחק איטי יותר, טקטי יותר, יש עוד חוקים שאני מנסה להסתגל אליהם".

שחקן מכבי תל אביב נוריס קול. ברני ארדוב
מסתגל. קול/ברני ארדוב

אלופת אירופה, שמחזיקה במאזן של 4:9, תערוך אימון קליעות בלבד לפני המשחק. מאמנה, ז'ליקו אוברדוביץ', אמר: "תמיד קשה לשחק מול מכבי ביד אליהו. אנחנו מצפים למשחק טוב, אנחנו במצב טוב, אולי בפעם הראשונה כל השחקנים מוכנים להתאמן ולעזור לקבוצה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully