וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: ניצחון שלישי ברצף לפנאתינייקוס, 63:69 על הכוכב האדום

היוונים שוב הסתדרו ללא ניק קלאתיס הפצוע ושרדו ניסיון קאמבק כדי להמשיך במומנטום. גיסט ודנמון קלעו 16 כל אחד. ריאל מדריד ניצחה את באמברג. ז'לגיריס ניצחה את ולנסיה בחוץ 63:71

שחקן ריאל מדריד וולטר טבארס. GettyImages
וולטר טבראס עולה לסל/GettyImages

המחזור ה-14 ביורוליג, שהוא השני השבוע, נפתח כבר הערב(חמישי) עם שלושה משחקים חוץ מזה של מכבי תל אביב מול פנרבחצ'ה. פנאתינייקוס גברה 63:69 על הכוכב האדום, ריאל מדריד ניצחה 66:81 את באמברג ובחוץ ובהמשך ולנסיה תארח את ז'לגיריס קובנה.

הכוכב האדום בלגרד - פנאתינייקוס 69:63

המחצית הראשונה הייתה צמודה ודווקא המארחת הייתה בדרך לסיים אותה ביתרון מינימלי, אך פאו רצה 0:7 לפני ההפסקה, כולל שלשה של מרכוס דנמון שקבעה 38:41 יווני על הבאזר. במחצית השנייה הקבוצה של צ'אבי פסקוואל כבר שלטה כמעט לחלוטין ומהר מאוד היתרון צמח לדו ספרתי. מזה הסרבים לא היו יכולים לחזור למרות שסיפקו ניסיון קאמבק ברבע האחרון (צימקו את הפיגור לשלוש בלבד), והם סגרו שבוע קשה אחרי התבוסה לפנרבחצ'ה בשלישי. ג'יימס גיסט קלע 16 למנצחת, דנמון הוסיף 16 משלו מהספסל וזה הספיק מול 21 נקודות של ג'יימס פלדין בצד השני.

באמברג - ריאל מדריד 81:66

האורחים הגיעו למשחק אחרי ניצחון על ולנסיה החלשה למרות ההרחקה של לוקה דונצ'יץ', שספג עבירה בלתי ספורטיבית ולאחר מכן גם עבירה טכנית. היום הסלובני רשם משחק טוב נוסף, עם 7 נקודות, 8 אסיסטים ו-5 ריבאונדים. הספרדים השתלטו על המשחק מהרגע הראשון, ובסיום הרבע הראשון כבר הובילו ב-16 הפרש. הגרמנים ניסו לנגוס בהפרש, אך ללא הצלחה, ובסופו של דבר הבלאנקוס רשמו ניצחון ועלו למאזן של 6:8. טריי תומפקינס להט עם 20 נקודות, וולטר טבראס היה קרוב לדאבל דאבל עם 9 נקודות ו-10 ריבאונדים. אצל המארחים דניאל האקט בלט עם 13 נקודות שלא עזרו יותר מדי.

שחקן ז'לגיריס קובנה אדגראס אולנובאס. GettyImages
אדגראס אולנובאס מז'אלגיריס עם הכדור/GettyImages

ולנסיה - ז'לגיריס קובנה 63:71

ולנסיה שנחשבת לקבוצה המאכזבת ביותר ביורוליג העונה, ספגה את ההפסד העשירי הרצוף שלה במפעל לאחר שהרימה דגל לבן גם מול ז'לגיריס ושאראס. לליטאים זהו ניצחון רביעי ברציפות מאז ההפסד למכבי תל אביב בסוף החודש שעבר. במשחק עצמו ולנסיה נשארה בתמונה במחצית הראשונה והובילה 34:36 לאחר 20 דקות של משחק. אבל ז'לגיריס פתחה מבערים ברבע השלישי אותו ניצחה 10:20 כשגם ניסיון קאמבק ספרדי בדקות הסיום לא מנע מהליטאים את הניצחון. ואסיליה מיצי'ץ הסרבי הוביל את קלעי הקבוצה המנצחת עם 16 נקודות. 14 של אריק גרין לא הספיקו לוולנסיה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully