וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן בריסטול סיטי מאוהב במוריניו: "קניתי לו יין ב-450 ליש"ט"

לי ג'ונסון מתכונן למפגש עם מנצ'סטר יונייטד ברבע גמר גביע הליגה (22:00, ספורט2): "קראתי את כל הספרים של ז'וזה, צפיתי בכל האימונים האפשריים שלו ולמדתי את הריאיונות שלו"

לי ג'ונסון מאמן בריסטול סיטי. GettyImages
מוכן למפגש עם האליל שלו. ג'ונסון/GettyImages

כשהיא בעיצומה של עונה נפלאה, בריסטול סיטי תארח הערב את מנצ'סטר יונייטד ברבע גמר גביע הליגה (רביעי, 22:00, ספורט2). הרובינס מדורגים במקום השלישי בליגת המשנה, ובדרך למשחק הערב, הדיחו שלוש קבוצות פרמיירליג (קריסטל פאלאס, סטוק סיטי, ווטפורד).

הערב אצטדיון אשטון גייט המיתולוגי יתמלא ב-27 אלף אוהדים נרגשים, אבל לא פחות נרגש יהיה המאמן המקומי לי ג'ונסון. שחקן העבר בן ה-36 עושה חיל בבריסטול ולקראת ההתמודדות סיפר על ההערצה שלו למאמן שיעמוד מולו הערב, ז'וזה מוריניו.

עוד בנושא:

פפ גווארדיולה: "זכייה בכל ארבעת התארים האפשריים? זה לא יקרה"
מנצ'סטר סיטי עברה את לסטר בפנדלים, גם ארסנל בחצי הגמר
תומאש רוזיצקי פרש: "לא מסוגל להכין את גופי לכדורגל מקצועני"

עוזר מאמן בריסטול סיטי, דין הולדן. GettyImages
מנוי באולד טראפורד מגיל 9. הולדן/GettyImages

"הוצאתי 450 אלף ליש"ט על בקבוק יין, דאגתי שהוא יוטס מפורטוגל במיוחד", סיפר ג'ונסון, "הייתי צריך לשבור את קופת החיסכון של הבת הקטנה שלי. עשיתי מחקר קטן וגיליתי שז'וזה אוהב את הסוג המסוים הזה של יין, שנמזג לבקבוק על ידי מומחה. אני מקווה שאחרי המשחק יהיה לו זמן לשיחה קצרה במשרד שלי, 5-10 דקות".

ג'ונסון הוסיף: "מאמנים צעירים כמוני מנסים ללכת בעקבות מאמנים כמו מוריניו. קראתי את כל הספרים שלו, צפיתי בכל אימון שלו שזמין לצפייה, למדתי את הריאיונות שלו".

אם זה לא מספיק, עוזרו של ג'ונסון בבריסטול סיטי, דין הולדן, הוא אוהד שרוף של היריבה הערב. "יש לי מנוי למשחקים של מנצ'סטר יונייטד רוב חיי. כיום כמובן שאני לא ממש יכול להגיע למשחקים, אבל אני עדיין מנוי", סיפר, "התחלתי ללכת למשחקים עם אבי בגיל תשע, היינו לוקחים אוטובוס וצועדים לאולד טראפורד. לא רציתי לאבד את הקשר הזה וכשיונייטד לא שיחקה בימי ראשון, הייתי ממשיך ללכת למשחקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully