וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צסק"א מוסקבה מעוניינת להאריך את חוזהו של ביברס נאתכו

בעיתון הרוסי "איזבסטיה" מדווחים שסגן מלך השערים של הקבוצה ב-2017 צפוי להמשיך אם המו"מ יהיה חיובי. גם ורנבלום, איגנשביץ' והאחים ברזוצקי יקבלו הצעות חדשות מצסק"א

ביברס נאתכו שחקן צסק"א מוסקבה. GettyImages
תשעה שערים. נאתכו/GettyImages

צסק"א מוסקבה מעוניינת להאריך את חוזהו של ביברס נאתכו. כך דווח היום (רביעי) בעיתון הרוסי "איזבסטיה". על פי הדיווח הנהלת המועדון מעוניינת בהמשך ההתקשרות עם הקשר הישראלי שחוזהו בשורות האדומים מסתיים בקיץ הקרוב.

נאתכו בן ה-29 הצטרף לצסק"א ב-2014 ומאז ידע מעמדו בקבוצה עליות ומורדות. עם זאת תחת המאמן הנוכחי של צסק"א ויקטור גונצ'רנקו, הפך נאתכו לשחקן משמעותי מאוד במרכז השדה וברוסיה היו כאלו שאף השוו אותו מבחינת התרומה למועדון לזו שהייתה לאנדראה פירלו ביובנטוס. ב"איזבסטיה" צוין כי משא ומתן רשמי עם נאתכו טרם החל אך הוא צפוי לצבור תאוצה בתקופה הקרובה.

נאתכו הוא סגן מלך השערים של הקבוצה ובמהלך השנה החולפת כבש בכל המסגרות הרשמיות 9 שערים עבור האדומים. את הנתון הזה חייב נאתכו בעיקר לעובדה שתחת גונצ'רנקו הפך לבועט הפנדלים הקבוע של האדומים. ברוסיה מדווחים כי לצד נאתכו מתכוונת צסק"א להאריך את החוזים של סרגיי איגנשביץ', האחים וסילי ואלכסיי ברזוצקי והקשר השבדי פונטוס ורנבלום.

לפני כחודש וחצי פורסם כי רובין קאזאן בשורותיה שיחק נאתכו בתחילת העשור הנוכחי עשויה לנסות ולהחזירו לשורותיה. אולם ברוסיה טוענים בימים האחרונים כי המועדון הטטרי נמצא בחובות עצומים של כ-140 מיליון יורו והשחקנים לא מקבלים משכורות במשך כחמישה חודשים. כך שמהלך בדמות צירופו של נאתכו נראה שלא עומד כעת על הפרק מבחינתה של רובין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully