וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצות הצמרת דולקות אחר אינברום, באשדוד מקווים "שיחזור הביתה"

20.12.2017 / 9:22

החלוץ צפוי לחזור לישראל, אבל גנט לא רוצה שישחק בקבוצת תחתית. הפועל באר שבע, מכבי תל אביב, הפועל חיפה ובית"ר ירושלים הביעו עניין, בסביבת השחקן מעדיפים את הקבוצה מהבירה

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מאריבור הודיעה לאור אינברום שהוא יכול לעבור בהשאלת משנה והחלוץ בדרך לקבוצה בישראל לקראת פתיחת חלון ההעברות של חודש ינואר. אינברום שנמצא כרגע בישראל בשל פגרה בסלובניה, יכול לעבור לקבוצה שלישית העונה מכיוון שלא שיחק במדי גנט אשר כזכור רכשה אותו בקיץ ממ.ס. אשדוד.

באשדוד מאוד רוצים את אינברום בהשאלה עד סוף העונה על מנת שיסייע להם להישאר בליגה, אלא שהבלגים הבהירו, באמצעות סוכנו של אינברום, כי הם לא מוכנים שהשחקן יושאל לקבוצת תחתית בארץ. הבלגים רוצים שאינברום ישחק כמושאל בקבוצת צמרת בארץ וכאן יש לאשדוד בעיה.

עוד בנושא:

מתערער מעמדו של בני בן זקן בבית"ר ירושלים
הפועל חיפה: חנן ממן ייעדר כשבועיים, גישושים בעניין אחמד עאבד
הפועל באר שבע: תומאש פקהארט יבקש לעזוב בינואר

מי שקפצה על המציאה היא הפועל חיפה שרוצה להתחזק בשחקנים ולעבות את הסגל שלה לקראת החלק השני של העונה. מאמן הקבוצה ניר קלינגר מכיר היטב את אינברום - הוא אימן אותו שנתיים באשדוד ושמר איתו על קשר מאז. קלינגר שוחח עם אינברום וסוכנו ומחכה לצירופו של השחקן, אך באשדוד לא מוותרים ומפעילים לחץ גדול כדי שהשחקן יעשה את חצי העונה הבאה במועדון.

"אינברום לא שיחק כמעט חצי שנה וזה יהיה הכי נכון לו לחזור לעניינים במקום שהוא מרגיש הכי בטוח ונוח וזה באשדוד", אמר גורם במועדון. "אנחנו משוכנעים שאחרי גנט ומאריבור גם אור עצמו היה רוצה לשחק חצי עונה כמו שצריך בקבוצה שהייתה הבית שלו".

אבל לא רק מ.ס. אשדוד והפועל חיפה בתמונה. גם הפועל באר שבע, מכבי תל אביב ובית"ר ירושלים מתעניינות באינברום כחיזוק לחצי העונה הבאה. בסביבתו העריכו כי מבין השלוש, בבית"ר ירושלים יש לאינברום את הסיכוי היותר גבוה להשתלב ולשחק ולכן אם הוא יחליט בסופו של דבר לבחור מבין שלוש הגדולות של ליגת העל, עדיף לו שזה יהיה בבית"ר ירושלים.

שחקן הנבחרת הצעירה, אור אינברום. ברני ארדוב
יעביר את חצי העונה הבאה בליגת העל. אינברום/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully