וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: מעמדו של בני בן זקן התערער

20.12.2017 / 0:26

שחקנים בכירים מתוסכלים ("בבאר שבע ומכבי אומרים שהכי קל לשחק נגדנו"), במועדון חשים כי התפקיד גדול על המאמן וגם אוחנה מתחיל לאבד סבלנות. גורם: "אולי בן זקן צריך להתחשל תחת דמות בכירה יותר"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

חרף העובדה שבבית"ר ירושלים נותנים גיבוי בשלב זה למאמן בני בן זקן, מאחורי הקלעים נשמעים יותר ויותר קולות במועדון ובסביבתו שלוחצים על אלי טביב ואלי אוחנה לבצע זעזוע בצוות המקצועי. היכולת הדלה של הקבוצה, יחד עם התחושה כי למאמן אין השפעה מקצועית, הביאו לסיטואציה בה אוחנה וטביב עושים לא מעט חושבים מאז ההפסד 2:1 למכבי תל אביב ביום שני.

אוחנה מאוד סבלני בנוגע למאמנים ורוצה לתת את הזמן לכל דמות מקצועית שתגיע, אך אט אט גם הוא מבין כי יש יותר מדי בעיות סביב רמת הסמכות וההשפעה של בן זקן על הקבוצה - בעיות המחייבות לבצע שינוי. אגב, בבית"ר ערכו לפני כמה שבועות שיחות עם בן זקן והצוות המקצועי, בעיקר מול עוזרו גילי לבנדה, בנוגע לנתק בין הצדדים, אך המצב נותר בעינו והתקשורת בין המאמן לשאר הצוות היא מינימלית. השבוע צפויה שיחה נוספת עם כל הצוות המקצועי על מנת להבין לפשר המחלוקות ביניהם.

בני בן זקן מאמן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
ביקורות גם מצד שחקנים שמקבלים קרדיט מלא. בני בן זקן/ברני ארדוב

לא מעט פעמים ביקורות של שחקנים על מאמן באים ממקום של אינטרס ותסכול. במקרה של בן זקן אפשר לשמוע שחקנים המקבלים קרדיט מלא שלא מבינים מה מצפים מהם. המעבר לשלושה בלמים בדקות הראשונות במשחק האחרון הפתיע לא מעט שחקנים, כאשר אחד הבכירים סיפר :"לא עבדנו על זה ולא תרגלנו סיטואציה. אריק סאבו אמר בסיום שלקח לו 20 דקות להבין שעברנו לשלושה בלמים ואיפה הוא צריך לשחק, עזרא והייסטר שיחקו אחד בתוך הרגליים של השני - היה יותר מדי בלגן וחוסר סדר. הכי מרגיז ששחקנים בבאר שבע ומכבי תל אביב אומרים לנו אחרי משחק שהכי קל לשחק נגדנו. ממתי קל לשחק נגדנו בטדי?".

בכל מקרה, בבית"ר יצטרכו לקבל החלטות בנושא, כאשר גם אם בסופו של דבר בן זקן יישאר על הקוים, משחק רע באשדוד במחזור הבא עשוי להוביל לסיום תפקידו. גורם בבית"ר הגדיר זאת הערב (שלישי): "כולם מרגישים שזה קצת גדול על בני, אולי גם יעשו טוב בשבילו אם יביאו דמות בכירה יותר והוא יתחשל כאן תחתיו במשך עונה או שתיים".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully