וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים הודחה מהיורוקאפ אחרי הפסד ביתי 79:66 מול רג'יו אמיליה

האלופה היתה חייבת ניצחון כדי להישאר בחיים, אך הציגה שוב יכולת נפל ונכנעה לקבוצה בינונית שחסרה את כוכבה הגדול. דייסון (27) ורוברטס (14) הצטיינו, אבל קינזי לא הופיע וכריס רייט חגג על האין הגנה של מודי מאור

צילום ועריכה: קובי אליהו

בעונה שעברה הגיעה הפועל ירושלים עד לחצי גמר היורוקאפ. הערב (רביעי) האלופה הישראלית סיימה עונה אירופית עגומה במיוחד כשהודחה מהמפעל עם הפסד ביתי מביש, 79:66 מול רג'יו אמיליה, ששיחקה ללא אמדאו דלה ואלה, מלך הסלים והאסיסטים שלה שלא עבר מבחן כשירות, מה שמעצים עוד יותר את הכישלון של ירושלים במשחק הזה ובעונה האירופית כולה. ג'רום דייסון, שבמו ידיו העניק לירושלים ניצחון דרמטי על חולון במחזור הליגה האחרון, היה מצוין עם 27 נקודות כשרונלנד רוברטס סייע לו עם 14, אבל מלבד השניים האלו יתר השחקנים הציגו יכולת עלובה, כמו גם המפגן ההגנתי האיום של ירושלים.

ירושלים עוד נכנסה לרבע הרביעי בפיגור של 2 נקודות בלבד ויוגב אוחיון הצליח לכפות שוויון 62, אך מכאן האיטלקים טסו עם ריצת 0:9 שהעלתה אותם ליתרון דו ספרתי וסגרה את הסיפור של ירושלים האומללה, שכבר ביום שבת תצטרך להתייצב בעין שרה למשחק גביע מול עירוני נהריה. מודי מאור, מאמן החירום שהחליף את קציקאריס, עדיין נותר בתפקידו אך לאור היכולת שמציגה הקבוצה כבר ברור שזה מינוי זמני בלבד. מאור היה צריך גם להתמודד עם הפרצופים של אוסטין דיי שקיבל שבע שניות בלבד בעוד שבר טימור לא ראה אפילו דקה".

שחקני הפועל ירושלים ג'רום דייסון, רונלד רוברטס. ברני ארדוב
אכזבה ענקית. דייסון ורוברטס/ברני ארדוב

ירושלים עלתה ליתרון קטן של 7:11 אחרי חמש דקות של משחק כאשר המוציא לפועל העיקרי היה ג'רום דייסון שקלע 7 מתוך 11 הנקודות של ירושלים. מכאן ואילך קיבלנו קרב פרטי בין דייסון לכריס רייט עם שתי שלשות רצופות שצימקו ל-13:16 בלבד לירושלים. אבל מי שחשב שירושלים תטייל במשחק הזה התבדה מהר מאוד. וויט ולומפארט העלו את האיטלקים ליתרון ואם לא די בכך, אז טרנס קינזי ביצע עבירה והוסיף עליה עבירה טכנית בשל מחאה כלפי השופט וירד למנוחה ארוכה. יותם הלפרין המחליף של קינזי סגר את הרבע עם סל שקבע: 18:20 לרג'יו אמיליה.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
קיילין לוקאס שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
קיילין לוקאס בפעולה/ברני ארדוב

ברבע השני דייסון נעלם ופינה את הבמה לליאור אליהו שעשה סלים בצבע, אבל שלשה של מרקושווילי וסל של רייט קבעו 24:30 לאורחים. כאן התעוררו רוברטס ודייסון שעם מהלך של סל ועבירה צימק ל-29:30 וסל נוסף של רוברטס החזיר את היתרון לירושלים. דווקא כשהיה נדמה שירושלים נכנסת לסוג של מומנטום הגיע ג'יימס ווייט שעם שלשה וסל נוסף בצבע קבע 33:37 לאורחים. רוברט היה המוציא לפועל של ירושלים, אבל ההגנה שוב הייתה בעוכרם של הירושלמים שאפשרו לאיטלקים לקלוע 41 נקודות במחצית וסל קשה של לוקאס קבע: 40:41 לאיטלקים בהפסקה.

טרנס קינזי הפועל ירושלים. ברני ארדוב
טכנית מטופשת ושלוש עבירות ברבע הראשון. טרנס קינזי/ברני ארדוב

הרבע השלישי עמד בסימן הבריחה של הפועל ירושלים ומי שהיה חתום עליה הוא כמובן, ג'רום דייסון הנהדר שתפר עוד שלשה וחדר לסל, כששלשה של פרפרוגלו העניקה יתרון שיא לירושלים - 48:55 כשאנחנו חמש דקות בתוך הרבע השלישי. אבל במקום לברוח ירושלים עשתה שטויות, החטיאה ואיבדה כדורים שאפשרו לוויט ומרקושווילי לבצע ריצת 0:6, כשנקודות מהעונשין ועוד סל של ג'וליאן רייט קבעו 60:62 לאיטלקים שחזרו להוביל למרות כל הריצה של ירושלים בפתיחת הרבע.

שחקן הפועל ירושלים ג'רום דייסון. ברני ארדוב
מנקודות האור הבודדות. ג'רום דייסון/ברני ארדוב

שלוש וחצי דקות בתוך הרבע הרביעי לקחו ליוגב אוחיון לשבור את הקרח ולקלוע סל ראשון במשחק שקבע שוויון 62. במקום לייצר מומנטום קינזי איבד כדור, ירושלים איבדה את הראש והאיטלקים אמרו תודה וטסו לריצת 0:9 בראשותו של כריס רייט שהעניק לאיטלקים יתרון שיא של 62:71. דייסון לא אמר נואש עם מהלך של סל ועבירה, אבל לאונרדו צ'נדי קלע מריבאונד התקפה מריבאונד התקפה וקבע 66:73 כשאנחנו רק שתי דקות לסיום המשחק. בשלב הזה ירושלים הרימה ידיים וראתה את צ'נדי קובע: 66:79 משפיל לאיטלקים בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully