וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מד המאני טיים של היורוליג: הנשק הקטלני של פנאתינייקוס

19.12.2017 / 15:00

עדכון מד המאני טיים של היורוליג משאיר את אלכסיי שבד בראשות הטבלה, אך מבליט כמה כוכבים חדשים - פאנגוס מז'לגיריס, שנגליה מבאסקוניה והגיבור המקומי של פאו. וגם: הנציגים של מכבי תל אביב

one

לפני כמה ימים פרסמנו עדכון ראשון למד המאני טיים של ליגת העל, וכעת אנחנו מעדכנים את מד המאני טיים של היורוליג, מארבעת המחזורים האחרונים. זה הזמן לבדוק מי השחקנים שמנצחים את המשחקים הצמודים, מי אלה שלא מפחדים מאחריות, ובעיקר למי כדאי לשים לב כשהשעון מתחיל להסתיים. המעקב מהשלב הזה יהיה על בסיס חודשי, וננסה לבחון את התמורות במד.

כדי לבחון את השינויים, בחנו את כל המשחקים שבהם הרבע האחרון לא היה גארבג' טיים ארוך, קרי שהתוצאה בשלב מסוים במהלכו עמדה על הפרש חד ספרתי. בנוסף בחנו לעומק את שתי הדקות האחרונות במשחקים בהם ההפרש עמד בשלב הזה עד 8 נקודות.

עוד בנושא

21:15, ערוץ 10: מכבי תל אביב מתארחת אצל פנאתינייקוס
הערב ביורוליג: פנרבחצ'ה ואוברדוביץ' רוצים לחזור לנצח
גל מקל קלע 12 נקודות בניצחון גראן קנאריה על ברצלונה

מבחן 1 - מי היו הקלעים המובילים במחזורים האחרונים?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הערות למבחן 1 - רק שני שחקנים מבין המובילים שיחקו בארבעה משחקים בהם היה מאני טיים - ניקוס פאפאס ואלכסיי שבד. נוריס קול, המוביל ברשימה, רשם בשבעת משחקי המאני טיים הקודמים של מכבי תל אביב רק 3.5 נקודות למשחק, והתפוצץ בהפסד לצסק"א מוסקבה במחזור האחרון. ניקוס פאפאס הוא היחיד מבין שחקני היורוליג שרשמו בפרק הזמן הזה שני משחקים עם יותר מ-10 נקודות ברבע האחרון וההארכה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

מבחן 2 - מי רשם הצגה בלתי נשכחת במחזורים האחרונים?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הערות למבחן 2 - לוקה דונצ'יץ' מריאל מדריד קלע במשחק אחד 15 נקודות, נגד אולימפיאקוס בחוץ במחזור ה-11, אך מספר הנקודות שלו כללו הארכה. המשחקים הנפלאים של נוריס קול, ארתוראס גודאיטיס וניקוס פאפאס ברבע האחרון לא עזרו לקבוצות שלהם לצאת עם ניצחון, והיחיד שגם רשם הצגה במאני טיים וגם ניצח היה ג'יימס פלדיין.

מבחן 3 - אז מי הם כוכבי המאני טיים של המחזורים האחרונים?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הערות למבחן 3 - קווין פאנגוס היה גם בחלק העליון של הטבלה לפני כן, ולא רשם תצוגות יוצאות דופן במחזורים הללו, אך היה יעיל במיוחד בניצחון של ז'לגיריס במחזור התשיעי נגד אנדולו בבית כשקלע 5 נקודות בשתי הדקות האחרונות מה שמקנה לו ניקוד גבוה. ג'יימס פלדיין התפוצץ במחזור האחרון נגד ולנסיה עם 14 נקודות ברבע האחרון, כולל 6 נקודות חשובות מהקו בשתי הדקות האחרונות של המשחק, שמקנות ניקוד גבוה. הנציגים הנוספים בצמרת הם חברים קבועים שם גם ממחזורי הפתיחה.

מבחן 4 - מי שומר על יציבות בנקודות ברבע האחרון מפתיחת העונה?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הערות למבחן 4 - קרטיס ג'רלס שמוביל את הרשימה נכנס כשעבר בדיוק את רף המינימום של המשחקים במשחק האחרון, ומוביל בעיקר בזכות תצוגת השיא שלו במשחק הבכורה כשקלע 23 נקודות. השם המפתיע ביותר ברשימה הוא ניקוס פאפאס, שמככב כמעט בכל טבלה, והסיבה? פאפאס הוא אחד משלושה שחקנים ביורוליג, ביחד עם אריק מקולום ונאנדו דה קולו, שקלע בשלושה משחקים מספר דו ספרתי של נקודות ברבע האחרון. פייר ג'קסון ממכבי תל אביב שומר על מעמדו בעשירייה הראשונה למרות 3.6 נקודות בממוצע בשלושת הרבעים האחרונים הצמודים.

מבחן 5 - אז מי הם כוכבי המאני טיים מפתיחת העונה?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הערות למבחן 5 - אלכסיי שבד שומר על המקום הראשון שלו, הרבה בזכות ההופעה הטובה שלו בדקות האחרונות של ההפסד למלאגה, אבל גם כי הוא מוביל בפער גדול את טבלת הזריקות בשתי הדקות האחרונות. פייר ג'קסון ונוריס קול שמרו על אותו קצב התקדמות, וניצלו החלשות של שחקנים מובילים כמו טיילור רוצ'סטי שנפגע מהיכולת של הכוכב האדום בלגרד. מי שנכנסו לרשימה הם קווין פאנגוס, מצטיין המחזורים האחרונים, טוקו שנגליה בין האחראים למהפך של באסקוניה בתקופה האחרונה, עם 5 נקודות בממוצע ברבע האחרון בארבעת המחזורים האחרונים והרכש החדש של מילאנו, קרטיס ג'רלס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully