וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: חנן ממן ייעדר כשבועיים, גישושים בעניין אחמד עאבד

19.12.2017 / 18:25

הקפטן של סגנית המוליכה סובל משטף דם בשריר הירך האחורי ויחמיץ את המשחקים מול מכבי פתח תקוה ובני יהודה. האדומים החלו לפעול בעניין חלוץ קרית שמונה, מיטרבסקי ערך אימון בכורה

צילום: יוני ריקנר, עריכה: שניר דבוש

חנן ממן עבר היום (שלישי) בדיקת אולטרסאונד בעקבות פציעתו בשריר הירך האחורי של רגל שמאל, בה התברר כי הוא סובל משטף דם בשריר ולא מקרע. הדבר יצריך מנוחה בת כשבועיים, כך שהקפטן של הפועל חיפה יחמיץ את המשחקים מול מכבי פתח תקוה ובני יהודה. גם ראדו גנסארי ייעדר בשבת הקרובה בעקבות כרטיסים צהובים, ומקסים פלקושצ'נקו צפוי לפתוח בהרכב.

אחרי שהחליטה לנסות ולצרף את אחמד עאבד, הפועל חיפה גיששה אצל עירוני קרית שמונה בנוגע לאפשרות להעביר לשורותיה את החלוץ. השחקן עשוי לעזוב את קבוצתו בינואר, אך איזי שרצקי ידרוש כנראה פיצוי סמלי תמורת המעבר. הבעלים של הפועל חיפה יואב כץ רוצה את השחקן וכך גם המאמן ניר קלינגר.

עוד בנושא
מכבי תל אביב: אבי ריקן יקבל בקרוב הצעה להאריך את חוזהו
בני בן זקן: "היו הרבה משחקים שראו קבוצה מאומנת"
מכבי חיפה רוצה לשחרר את בן הרוש. מקורביו: לא יוותר על החוזה

אחמד עאבד, שחקן עירוני קרית שמונה. סוכנות ג'יני
רוצה לעזוב את קרית שמונה בינואר. אחמד עאבד/סוכנות ג'יני

הבלם-קשר המקדוני ריסטו מיטרבסקי ערך היום אימון בכורה בקבוצה. אתמול נכח השחקן ביום צילומים שנערך באצטדיון העירוני בחיפה עבור הספונסר של המועדון. מיטרבסקי היה אמור לנחות כבר שלשום בבוקר בישראל, אולם השביתה בנמל התעופה בן גוריון דחתה מעט את הגעתו.

השחקן ששוחרר לאחרונה מאיסטרה הקרואטית הוא שחקן חופשי שיכול לחתום בכל קבוצה עוד לפני פתיחת חלון ההעברות של ינואר. מיטרבסקי (26), שערך בעבר גם שתי הופעות בנבחרת מקדוניה הצעירה, הגיע לשבוע התרשמות ולאחריו הוא צפוי לחתום על חוזה. את השחקן מייצג סוכן השחקנים חגי אורון.

"ההגעה של בלם-קשר תפתור את בעיית הסגל הקצר", אמרו בהפועל חיפה. "נוצר בו מצב סויסטדט משחק כקשר אחורי, ולא בתפקיד המקורי שלו. כך יהיו ארבעה או חמישה שחקנים שמתחרים על שתי עמדות. המטרה הייתה להשיג פתרון לפציעות בחלק האחורי. נביא גם שחקן התקפה", אמרו בכרמל.

(עדכון ראשון: 10:40)

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
ריסטו מיטרבסקי, הפועל חיפה. האתר הרשמי של הפועל חיפה, אתר רשמי
ריסטו מיטרבסקי במדי הפועל חיפה/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully