וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סל ניצחון לדוראנט מול הלייקרס, 14 נקודות ו-10 ריבאונדים לכספי

36 נקודות של דוראנט כולל הסל המכריע 6 שניות לתום ההארכה נתנו לגולדן סטייט ניצחון תשיעי ברצף, עם 114:116 מותח. הישראלי עלה מהספסל וקלע בספרות כפולות משחק שלישי ברציפות

צילום וידאו: נועם אשל, עריכת וידאו: מתן חדד

עומרי כספי סיים עם 14 נקודות (5 מ-9 מהשדה, 4 מ-4 מהעונשין), 10 ריבאונדים, 3 אסיסטים וחטיפה ב-26 דקות.

המספר הנוסף: זהו המשחק השלישי ברציפות שכספי קולע בספרות כפולות. בשלושת המשחקים הללו הוא גם לא ירד מ-8 ריבאונדים.

גולדן סטייט ממשיכה לנצח, למרות ההיעדרות התמשכת של סטף קרי. הווריירס גברו הבוקר (שלישי) 114:116 על הלייקרס אחרי הארכה במשחק מותח וצמוד, שהיה רק האירוע המשני של הערב, אחרי טקס תליית הגופיות של קובי בריאנט. זהו הניצחון השמיני ברציפות של האלופה, שאמנם התקשתה במשך לא מעט דקות וסבלה שוב מסגל חסר (דריימונד גרין וזאזה פאצ'וליה נעדרו בשל פציעות), אבל שוב הצליחה לגרד את התוצאה המיוחלת.

עבור עומרי כספי היה זה שוב משחק מוצלח בסטייפלס סנטר, האולם בו רשם כמה ממשחקיו הטובים ביותר בקריירת ה-NBA. הפעם הישראלי לא פתח בחמישייה של סטיב קר, אבל עלה מהספסל מצוין, וכבר במהלך הראשון היה שותף למיני-בריחה של הווריירס. היתרון של האלופה צמח ל-10 נקודות בתחילת הרבע השני, אבל הלייקרס צמצמו במהירות, והחל מאותה נקודה המשחק הלך צמוד למדי. במהלך הרבע האחרון הווריירס כבר עלו לפלוס שבע נקודות, ודקה לסיום קווין דוראנט החזיר את הפער לחמש, אבל שלשה של קנטביוס קולדוול פופ וסל בחדירה של ברנדון אינגרם קבע שוויון, דוראנט החטיא את השלשה הבאה, והמשחק הלך להארכה.

עוד בנושא

שתי הגופיות של קובי בריאנט הוצאו לגימלאות במחצית בטקס מרגש
עוד הלילה: ניצחון דרמטי לבוסטון, יוסטון עם 14 ניצחונות ברצף
הראיון הבלעדי עם כספי: "לא מתבייש לומר שבקיץ שקלתי לחזור לאירופה"

עומרי כספי, גולדן סטייט ווריירס. GettyImages
עוד משחק מצוין. עומרי כספי/GettyImages

עם תחילת ההארכה כספי, ששיחק בכל הדקות המכריעות של הזמן החוקי, יצא. האלופה שוב נראתה בשליטה אבל הפעם לונזו בול החזיר את הלייקרס לתמונה עם 7 נקודות בתוספת הזמן, שנתנו את היתרון לביתיים דקה לסיום. לצערו, דוראנט שוב הגיע בזמן, הפעם עם שתי נקודות מהקו וסל ניצחון מכריע במצב של שוויון, שש שניות לסיום. הלייקרס עוד ניסו להשוות, אבל לונזו בול נחסם על ידי דייויד ווסט, ושלשת התאבדות של ברנדון אינגרם לא פגעה בטבעת.

קווין דוראנט וקליי תומפסון הובילו את גולדן סטייט, אם כי עשו זאת ביעילות מפוקפקת. דוראנט קלע 36 נקודות באחוזים רעים (9 מ-28 מהשדה) והוסיף 10 ריבאונדים ו-8 אסיסטים, תומפסון קלע 17 עם 6 מ-24 מהשדה, כולל 4 מ-13 מחוץ לקשת. את הלייקרס הובילו הצעירים קייל קוזמה עם 25 נקודות, ברנדון אינגרם עם 19 ו-5 אסיסטים ולונזו בול עם 16 ו-6.

עוד באותו נושא

גופיותיו של קובי בריאנט נתלו במחצית בטקס מרגש עם אגדות ה-NBA

לכתבה המלאה
דייויד ווסט, גולדן סטייט ווריירס, חוסם את קייל קוזמה, לוס אנג'לס לייקרס. AP
קוזמה נחסם על ידי דייויד ווסט/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully