וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גופיותיו של קובי בריאנט נתלו והופרשו: "זה אומר הכל בשבילי"

ערב חג בסטייפלס סנטר: הלייקרס הוציאו לגמלאות את גופיות 8 ו-24 שהבלאק ממבה לבש במהלך הקריירה ונפרדו סופית בטקס מרשים ומרגש. מג'יק ושאקיל מודים: "הוא הלייקר הגדול בכל הזמנים"

קובי בריאנט במהלך טקס תליית הגופייה שלו על ידי לוס אנג'לס לייקרס. רויטרס
לילה מרגש ב-LA. קובי נפרד/רויטרס

פסטיבל קובי בריאנט בסטייפלס סנטר: לוס אנג'לס לבשה הבוקר (שלישי) חג לכבודו של אחד הבלאק ממבה, לרגל טקס תליית גופיותיו על ידי הלייקרס במהלך המשחק מול גולדן סטייט. את המשחק ליוו שלל קטעי וידאו של הגארד המופלא שפרש ממשחק בעונה שעברה, איחולים מגדולי השחקנים בהיסטוריה של ה-NBA, ובמהלך מחצית המשחק נערך הטקס עצמו, בו גופיות 8 ו-24 אותן לבש במהלך הקריירה נתלו על הגג של הסטייפלס סנטר והופרשו.

פיל ג'קסון, שאימן את קובי בחמש האליפויות בהן זכה עם הלייקרס, אמנם לא נכח באירוע מסיבות מסתוריות, אבל אגדות ה-NBA חלקו לו כבוד נדיר (גם שאקיל אוניל נכח בקהל) וגם מג'יק ג'ונסון, לייקר מפורסם כשלעצמו, הציג אותו ופרגן כשאמר ש"הערב הזה מוקדש כל כולו לשחקן הגדול ביותר שלבש את המדים הצהובים-סגולים".

קובי בריאנט עם מג'יק ג'ונסון במהלך טקס תליית הגופייה שלו על ידי לוס אנג'לס לייקרס. GettyImages
מחמאות מקיר לקיר. מג'יק מברך את קובי/GettyImages

"קשה להסביר במילים כמה זה מרגש עבורי", אמר בריאנט הנלהב. "בתור אחד שגדל על כמה מהשחקנים הגדולים שהיו כאן הערב ולמד כל כך הרבה מהם, יש לטקס הזה משמעות מיוחדת עבורי. אני מרגיש שהשארתי אחרי מורשת של ניצחונות ודבקות במטרה, וחשוב לי שזה יעבור גם לדור הבא".

שאקיל, שיחסיו עם קובי ידעו עליות ומורדות, ואף הובילו לפרידה מתוקשרת אחרי זכייה בשלוש אליפויות יחדיו, אמר במהלך הטקס: "קובי הוא בהחלט השחקן הגדול בתולדות הלייקרס. אני חושב שיזכרו אותנו בתור הצמד גם הכי חידתי, גם הכי שנוי במחלוקת וגם הכי דומיננטי, בעת ובעונה אחת".

במהלך הערב קובי סיפר ששגרת יומו החדשה כוללת עבודה פיזית מאומצת לא פחות מאשר העבודה שהשקיע במהלך הקריירה, וחשף כי הוא מתאמן עם כדור מדי יום. בין השאר, הוא עורך מדי יום אימונים בכדורסל, כדורגל וכדורעף. "הרבה שחקני עבר מודאגים בשבילי ושואלים, 'איך אתה?'. אני אומר להם שזה קשה. בשבוע הראשון שאחרי הפרישה הייתי מדוכא. בשבוע השני כעסתי. ובשבוע השלישי אתה מתחיל לקבל את הדברים כמו שהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully