וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה רוצה לשחרר את בן הרוש. מקורביו: לא יוותר על החוזה

19.12.2017 / 7:38

אחרי שהחליטו בשבוע שעבר שלא יקבל קרדיט, המגן שמשתכר 180 אלף יורו מתנדנד ויוצב ברשימת ההעברות. וגם: מדוע רמי גרשון לא ענד את סרט הקפטן במחצית השניה?

יוסי ציפקיס

במכבי חיפה רוצים לשחרר את עומרי בן הרוש, אך המגן לא מתכוון לעזוב אם לא יקבל פיצוי מלא תורת התרת החוזה שלו. מי שהחליף אותו בשבת היה המגן הצעיר יונתן לוי. בן הרוש משתכר 180 אלף יורו, חוזה נמוך יחסית לשחקני רכש אחרים בקבוצה ובסביבתו טענו אתמול כי לא יוותר בקלות על החוזה בקבוצה. כזכור, במועדון עוקבים אחר מגן אולימפיאקוס, הרוויה מיליץ'. אתמול פורסם גם בתקשורת היוונית כי בחיפה מנסים לצרף את המגן. אלאך רוצה לשחרר שלושה שחקנים בינואר. נראה כי בנוסף לבן הרוש ולדקל קינן שיעזוב לארצות הברית גם שי בן דוד, שמבוקש בהפועל עכו, יעזוב. לבן הרוש חוזה לעונה נוספת.

עוד בנושא

מכבי תל אביב ניצחה את בית"ר ירושלים 1:2 בטדי
בן זקן בסיום: "הרגשנו טוב, אבל גול אחד טרף את הקלפים"
אבי ריקן יקבל הצעה להאריך את חוזהו במכבי תל אביב

שחקן מכבי נתניה דיא סבע עם שחקן מכבי חיפה עומרי בן הרוש. ברני ארדוב
לא יוותר. עומרי בן הרוש/ברני ארדוב

אחרי ההפסד האחרון, שחקני הקבוצה יצאו לפגרה בת שלושה ימים. שיחת היום בקבוצה היתה על סיפור סרט הקפטן של רמי גרשון. במכבי חיפה סיפקו הבוקר הוכחה שגרשון עלה למחצית השנייה עם הסרט, אבל הסרט פשוט הוסתר על ידי שרוול החולצה בגלל תיקול. הבעיה היא שכמעט אף אחד לא ראה את זה. לא צוות הטלוויזיה באצטדיון וגם לא חלק מאנשי מכבי חיפה במגרש, שלא שמו לב שהסרט של גרשון מסתתר מתחת לחולצה.

במכבי חיפה טוענים כי מנהל הקבוצה רפי אוסמו ניגש במהלך המחצית לשופט הרביעי עידן לייבה, במטרה שיעבירו לגרשון סרט קפטן. שחקנים בקבוצה שגם לא ידעו שהסרט הסתתר מתחת לשרוול של גרשון, אמרו על המקרה: "מדובר באירוע סימבולי. למכבי חיפה אין מנהיג על המגרש, ולא מחוצה לו".

בינתיים, עוזר המאמן רוב מאס ממתין להחלטה של מוחמד אלאך לגבי זהות המאמן הבא שיעמוד על הקווים. בחיפה טוענים כי עדיין אין כל מגעים מתקדמים עם מאמן אחר, אך יש מספר מועמדים ברשימות של המנהל הטכני. מקורב למועדון אמר אתמול: "מכבי חיפה חייבת להביא לכאן מאמן אחר. הרקורד של מאס מוכיח שלא שייך שיעמוד על הקווים וידריך קבוצה בליגת העל. אולי דחיית ההחלטה היא נכונה, משום שמאמן שיגיע לכאן בשלב כזה עלול להיכשל, ואז יהיה לחץ לפטר אותו בקיץ". יחד עם זאת, הפסד להפועל באר שבע במחזור הקרוב עשוי ליצור לחץ על המערכת להחתים מאמן בקרוב. כזכור, אתמול התברר כי אריק בנאדו הוא אחד המועמדים המובילים לאימון קבוצת הנוער במקום איתי מרדכי. המגעים צפויים להתחיל היום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully