וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי בריאנט לקראת הטקס לכבודו: "חלום שמתגשם". פיל ג'קסון לא יגיע

הלייקרס יפרישו את הספרות 8 ו-24 של בריאנט נגד הווריירס ("רגע גדול"), מאמנו לשעבר צפוי להיעדר מהטקס שייערך במחצית המשחק נגד האלופה, צפו בסרטון המרגש. וגם: ההשוואה בין 8 ל-24

צילום וידאו: נועם אשל, עריכת וידאו: מתן חדד

קובי בריאנט עומד בפני רגע מרגש. במחצית המשחק בין לוס אנג'לס לייקרס לגולדן סטייט ווריירס שייערך הלילה (בין שני לשלישי, 05:30 בבוקר) בסטייפלס סנטר הקבוצה מקומית הולכת לערוך טקס מכובד עבור בריאנט, שפרש באפריל 2016, שבסופו תודיע על הפרשת המספרים של הכוכב הגדול במהלך תקופתו בלייקרס: המספרים 8 ו-24, שיהיו מוקדשים אך ורק ל"בלאק ממבה". הוא יהיה השחקן העשירי של הארגון היוקרתי שזוכה לכבוד הגדול, כשהאחרון היה ג'מאל וילקס בדצמבר 2012.

"כילד שגדל באיטליה, שאהד את הלייקרס ולמד את ההיסטוריה של הארגון מגיל קטן, תמיד חלמתי לראות את גופייה שלי כשחקן לייקרס עולה לגג. זה פשוט גדול. מעולם לא חשבתי שיהיה מדובר ב-2 גופיות" אמר בריאנט בראיון לתקשורת האמריקאית. "אני מודה לארגון ולאוהדים על כל מה שהם עשו ועדיין עושים עבורי".

עוד בנושא:

דיוויד בלאט: "בקשת הטרייד של קיירי אירווינג הייתה הצהרה גדולה"
לברון ג'יימס נגד דונלד טראמפ: "לא ניתן לאדם אחד להכתיב כמה יפים אנחנו"
עומרי כספי: "לא מתבייש לומר שבקיץ שקלתי לחזור לאירופה"

מאמן לוס אנג'לס לייקרס פיל ג'קסון לצד קובי בריאנט. AP
כבר התקשר לברך. פיל ג'קסון עם קובי בריאנט/AP

קובי לא חשב שהדבר יקרה, לפחות לא כל כך מהר אחרי הפרישה. התגובה שלו אחרי ששמע שהמספר 24 יופרש, הייתה "אלוהים אדירים", כך מספרת הסוכנת שלו, מולי קרטר. התגובה שלו ל-2 מספרים שיופרשו? "כאן הוא כבר לא הגיב" אמרה קרטר. "הוא היה בהלם. זה רק הראה כמה כבוד יש לו כלפי הארגון למרות שהוא כבר עזב והשיג בו הכל".

מכובדים ואנשים שהשפיעו והושפעו מקובי צפויים להגיע לאירוע המרגש. מי שיחמיץ אותו יהיה מאמנה לשעבר של הלייקרס, פיל ג'קסון, שהיה מאמנו של בריאנט בכל חמש האליפויות שלו עם הארגון. הסיבה? על פי דיווחים שונים בתקשורת האמריקאית אין סיבה ברורה, לפחות לא אחת פומבית, אבל מ-ESPN נמסר שג'קסון כבר שוחח עם קובי, בירך אותו, והודיע לו שלא יוכל להגיע.

עוד באותו נושא

לברון ג'יימס נגד דונלד טראמפ: "לא ניתן לאדם אחד להכתיב כמה יפים אנחנו"

לכתבה המלאה

צפו בסרטון ששיתף קובי בחשבון הטוויטר שלו

8 או 24? בריאנט: "חיה שונה, אותה מפלצת"

8 מול 24: ההשוואה

קדימה מומבה! פיל ג'קסון מוסר ד"ש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully