וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איש עסקים טוען: "אברמוב אמר לי ש'אזיין את מרשיץ', אהרוס לו את הקריירה"

18.12.2017 / 17:09

ציון שרר, שהיה אמור להיכנס כשותף בבעלות הנוכחית בבני יהודה, מסביר מדוע לדעתו נכשל נסיון הגישור שיזם בעימות מול הזר הקרואטי. תגובת בני יהודה: "לא נתייחס להכפשות שקריות"

יוסי ציפקיס

איש העסקים ציון שרר, שניסה לתווך בין בני יהודה לאנטוניו מרשיץ', טוען שברק אברמוב אמר לו על הקרואטי: "אהרוס לו את הקריירה, אזיין אותו". שרר צפוי לשמש כעד בתביעת הבוררות שהקשר הקרואטי הגיש נגד המועדון לפני כשבועיים. מרשיץ' טוען בכתב הבוררות שהמועדון מתעלל בו מאז הקיץ ודורש ממנו להתאמן בנפרד מהקבוצה ולהמשיך לקבל שכר. היום (שני) אמורה הקבוצה להגיש לבורר תשובה בנידון ובשבוע הבא יתקיים דיון ראשון הבוררות.

תחילת הפרשה בקיץ, אז מרשיץ' התבקש למצוא קבוצה חדשה למרות שבחוזהו נותרו שנתיים. בסביבתו של הקרואטי טענו שברק אברמוב אחראי למהלך, אבל בבני יהודה אמרו שמדובר בהחלטה מקצועית נטו של יוסי אבוקסיס.

לוואלה! ספורט הגיע מידע לפיו בימים האחרונים ניסה איש העסקים, ציון שרר, לתווך בין הנצים. שרר, למי שלא יודע, היה אמור להיכנס כשותף של אברמוב בבני יהודה. לטענתו, יש לו היכרות טובה עם שני הצדדים וכשהוא ראה שהם לא מגיעים לפתרון והמחלוקת מחריפה, הוא ביקש לנסות לגשר על הפערים. שרר, מספרים, נפגש עם אברמוב, אך לטענתו האחרון לא היה מוכן להתפשר בשום נושא ואחרי חודש הוא נואש מניסיונות הגישור.

"הייתה פה הזדמנות לסיים את הדברים בצורה מכובדת", אמר שרר לוואלה! ספורט, "אבל לצערי ברק לא היה מעוניין לסיים את זה כך. הוא נחוש לפגוע במרשיץ' וזה נראה כמו עניין עקרוני אצלו".

עוד בנושא
עירוני קרית שמונה: כעס על האסלביינק ויחזקאל, ברוסו צפוי לעזוב בינואר
דמארי יוזמן לשיחה עם הצוות. פרייזר יתפטר ויגיע למכבי חיפה?
אכזבה בהפועל באר שבע, ג'ון אוגו ובן שהר זעמו בסיום ההפסד לנתניה

ברק אברמוב בעלי בני יהודה. לירון מולדובן
טענות קשות נגדו. ברק אברמוב/לירון מולדובן

אדם נוסף שמעורב בפרשה הוא איש העסקים דורון עוז, שמקורב מאוד למרשיץ' מאז שהקרואטי הגיע לישראל. עוז, שכבר מתח ביקורת בעבר על הנעשה בבני יהודה תחת הבעלים הנוכחי, תקף היום את אברמוב ואבוקסיס בעקבות היחס לקרואטי: "שום דבר לא יכול להפתיע אותנו בסביבת אברמוב. כולם מבינים את הסגנון האלים והנחות שלו ושל החבורה שמקיפה אותו. בין הצדדים מתקיים הליך בוררות וברוך השם, אנחנו במדינת חוק ולא במערב הפרוע".

עוז הוסיף: "מה שמטריד זו ההתנהגות של המאמן שמתיימר להנהיג ביום מן הימים את הנבחרת הלאומית. מאמן שמחרים שחקן ובקושי אומר לו 'בוקר טוב' מלמד על עצמו הכול. לחשוב שזה האיש שכשגורש מבני יהודה התהדר ביושר המקצועי שלו (פרשת בן צעירי) וטען ש'אלוהים רואה הכול'. ובכן כדאי שיפנים שכושר הראיה של היושב במרומים לא נפגע וגם היום הוא רואה הכול".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
שחקן בני יהודה אנטוניו מרשיץ'. ברני ארדוב
"אנחנו לא במערב הפרוע". מרשיץ'/ברני ארדוב

תגובת בני יהודה תל אביב: "בניגוד לתובע, שמנסה לייצר לעצמו כותרות באמצעות ניהול ההליך דרך כלי התקשורת, בניסיון פסול להשפיע על הבורר, בני יהודה תנהל את ההליך אך ורק בפני המוסד לבוררות ותאמר רק לבורר את שיש לה להגיד לגבי התובע והתנהלותו. עניין הבוררות מול אנטוניו מרשיץ' נמצא בטיפול היועץ המשפטי של המועדון ואין בכוונתנו להתייחס בתקשורת להשמצות והכפשות (שקריות) שנאמרו על ידי שליחיו של השחקן. בני יהודה תחת ניהולו של ברק אברמוב תמשיך לכבד כל שחקן שנמצא בסגל ולהעניק לו את התנאים הטובים ביותר, כנדרש וכמתחייב ותמשיך לצפות שספורטאים המשתייכים אליה ינהגו כספורטאים מקצוענים, בניגוד לשחקן הנ"ל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully