וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרחיו ראמוס: "כריסטיאנו רונאלדו ייזכר כאחד הגדולים בהיסטוריה"

בלם ריאל מדריד הכחיש את הדיבורים על יחסים מתוחים בינו לבין הקשר הפורטוגלי: "הוא שחקן מפתח עבורנו וכולם בסגל מכבדים ומעריכים אותו מאוד". ליאונל מסי לקראת הקלאסיקו: "תמיד מיוחד"

צילום: one

בווידאו: תקציר ה-0:4 של ברצלונה מול דפורטיבו לה קורוניה

סרחיו ראמוס הכחיש שקיימים יחסים עכורים בינו לבין כריסטיאנו רונאלדו. בשבוע שעבר דיבר הבלם הוותיק על כך שבינו לבין הפורטוגלי יש ידידות נהדרת וטען שלא קיימת מתיחות ביניהם. "מספר שבע שלנו הוא סוג החלוץ שלא ראינו בעבר והוא כבר אגדה", אמר ראמוס, "אני בטוח שהוא ייזכר כאחד השחקנים הגדולים ביותר בהיסטוריה של המשחק. כריסטיאנו הוא שחקן מפתח בקבוצה וכולם מכבדים אותו מאוד בסגל".

סרחיו ראמוס, שהניף בשבת את גביע העולם לקבוצות, מתחיל להתכונן לקלאסיקו בשבת ודיבר גם על זינדין זידאן: "הוא הטוב ביותר, אין ספק לגבי זה. הוא הוכיח את הערך שלו ואנחנו נרגשים מאוד שהוא המאמן שלנו. זה לא תמיד קורה ששחקנים גדולים הופכים להיות גם מאמנים גדולים, אבל אצלו זה בהחלט קרה וזה חריג".

ריאל מדריד סרחיו ראמוס. רויטרס
הכול תקין בין ראמוס לרונאלדו?/רויטרס

ליאונל מסי שהשתתף היום באירוע של ה"מארקה" ודיבר על הקלאסיקו. לדברי הפרעוש: "הניצחון הוא מאוד חשוב עבורנו. זה תמיד משחק מיוחד. זו גם ריאל מדריד וזה משחק במגרש שלהם. ניצחון ייתן לנו יתרון משמעותי למרות שריאל לא נמצאת כרגע במקום השני בטבלה. מעבר לזה, יהיה ממש נחמד לסיים את שנת 2017 עם ניצחון לבלות חג מולד באמת שמח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully