וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמואל פרנקל נגד הגדלת היורוליג: "יפגע עמוקות בליגות המקומיות"

18.12.2017 / 14:21

יו"ר מנהלת הליגה פנה במכתב לנשיא ULEB תומאס ואן דר שפיגל וקרא לכנס את נציגי הליגות המקומיות בעקבות הודעת היורוליג על הגדלת הליגה ל-18 קבוצות: "לא שומעים את קול הליגות המקומיות"

- יו"ר המנהלת שמואל פרנקל. יוסי ציפקיס
נגד הגדלת היורוליג. שמואל פרנקל/יוסי ציפקיס

יו"ר מנהלת ליגת העל בכדורסל שמואל פרנקל, פנה בשמה של מנהלת הליגה לנשיא ULEB, שחקן העבר תומאס ואן דר שפיגל, וקרא לכנס את חברי הליגות על מנת לפעול נגד הגדלת מספר הקבוצות ביורוליג. בשבוע שעבר הודיעה היורוליג כי הליגה צפויה לגדול בשנה הבאה ל-18 קבוצות, ובהמשך התוכנית מדברת על 20 קבוצות בליגה הסגורה.

"כבר כיום קבוצות היורוליג משחקות חמש פעמים במהלך העונה פעמיים בשבוע ואם הליגה תגדל ל-18 ובהמשך לפי תוכנית היורוליג גם ל-20 קבוצות, אזי קבוצות היורוליג תשחקנה כמעט בכל שבוע 2 משחקי יורוליג, מה שיפגע מאוד בליגות המקומיות", נכתב בהודעת המנהלת.

"לא נכחנו בפגישה האחרונה בברצלונה כי אנו חשים שלא שומעים את קול הליגות המקומיות", כתב פרנקל לוואן דר שפיגל, "לא רק שלא מתחשבים באינטרסים שלנו, אלא פוגעים בנו פעם אחרי פעם. אנו רואים את לוח המשחקים של היורוליג עולה בצורה דרמטית, מה שהופך את היורוליג לארוכה מבעבר, כשגם המשחקים בימי שישי פוגעים בליגות המקומיות. אנו קוראים דיווחים שהמטרה הסופית היא להגיע לליגה של 24 קבוצות, דבר שיפגע בצורה משמעותית בליגות המקומיות. אנחנו חושבים שהשיטה מהכדורגל, בה קבוצות לא משחקות יותר ממשחק בינלאומי אחד בשבוע, היא המתאימה, וחושבים שנציגי הליגות המקומיות חייבים להפגש ולעמוד על הנושאים הללו".
י

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully