וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערת הטוויטר במכבי תל אביב: פייר ג'קסון ואלכס טיוס נגד הקבוצה

18.12.2017 / 9:56

בחשבון הטוויטר של המועדון פרגנו לדה קולו ולצסק"א על הניצחון, ג'קסון תקף בתגובה: "אל תעשו יותר את החרא הזה", טיוס הכריז שהוא מפסיק לעקוב אחרי הקבוצה. דריכות לקראת פנאתינייקוס

one

במכבי תל אביב לא לקחו קשה את ההפסד הדי צפוי לצסק"א מוסקבה החזקה ביום שישי. עד כדי כך ההפסד התקבל בהבנה כשבחשבון הטוויטר של המועדון צייצו ברשת החברתית "הופעה נהדרת נאנדו דה קולו, נתראה שוב בתל אביב". הכוכב הצרפתי של צסק"א אהב את המחווה וצייץ בחזרה "תודה רבה, נתראה". אולם, מתברר שפייר ג'קסון ואלכס טיוס ממש לא אהבו את הציוץ הזה והגיבו בזעם. ג'קסון ענה לציוץ הזה וצייץ: "היי אחי, אל תעשה את החרא הזה יותר". טיוס הקצין עוד יותר וצייץ: "אני מפסיק לעקוב אחריכם בגלל החרא הזה".

הציוץ המרתיח של מכבי תל אביב

הציוץ של פייר ג'קסון

הציוץ של אלכס טיוס

שחקן מכבי תל אביב פייר ג'קסון. ברני ארדוב
ממש לא אהב את המחווה לצסק"א. פייר ג'קסון/ברני ארדוב

בתוך כך, הקבוצה המריאה הבוקר (שני) ליוון לקראת המשחק מול פנאתינייקוס, משחק שבו הם ינסו להתאושש מהתבוסה מול צסק"א אך פוגשים קבוצה שעדיין לא הפסידה בביתה העונה. מייקל רול החלים מהפציעה שלו בכתף והמריא עם הקבוצה, אך מי שלא יעמוד לרשותו של ספאחיה הוא איתי שגב שסובל מכאבים בגב ונשאר בישראל.

המאמן נבן ספאחיה אמר בשדה התעופה: "אנחנו צריכים להשתפר בקשיחות המנטאלית שלנו. אנחנו צריכים להיות יותר מרוכזים ולשחק כמה שיותר טוב במשך ארבעים הדקות בשני צידי המגרש. ראינו את הווידיאו מהמשחק נגד צסק"א, ערכנו אימון טוב ואני מקווה שנפתור את זה".

על חסרונו של ניק קלאתיס אצל היריבה אמר ספאחיה: "ללא ספק הוא אחד השחקנים הטובים שם, אבל קבוצה גדולה יכולה להתמודד בכל תנאי. זה היורוליג ויש לקבוצות גדולות סגל רחב".

המאמן שנשאל אם הפיק לקח מסוים לאחר ההפסד לצסק"א, על כך השיב: "אני לומד משהו מכל משחק. בכל משחק אני רואה דברים טובים ורעים בקבוצה. לאחרונה אנחנו סופגים הרבה נקודות אבל השתפרנו בהתקפה ואנחנו עושים יותר דברים. מייקל (רול) יפתח את המשחק. הוא השתתף באימון אתמול והיה כשיר לגמרי".

לצהובים מצפה לו"ז צפוף ועל כן החליטו בקבוצה באופן חריג להישאר באתונה ולקיים ביוון את האימון המסכם לקראת המשחק הנוסף השבוע, מול פנרבחצ'ה איסטנבול הטורקית. ספאחיה התייחס לכך ואמר" "זה פורמט חדש, אנחנו לוקחים את זה משחק אחר על משחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully