וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על תקן אלכס פרגוסון: התכנית של מנצ'סטר סיטי בנוגע לפפ גווארדיולה

המוליכת מעוניינת להציע למאמנה חוזה חדש של חמש שנים בשווי 113 מיליון יורו, בתקווה להשאיר אותו שנים רבות במועדון ולאפשר לו לבנות שושלת, בדומה לסקוטי האגדי ביריבה העירונית

צילום: one

ההצלחה המסחררת של מנצ'סטר סיטי גרמה לראשי המועדון לנסות ולהבטיח שפפ גווארדיולה יישאר במועדון הרבה מעבר לחוזהו הנוכחי. המאמן נמצא כרגע באמצע חוזה בן שלוש שנים עליו חתם בקיץ 2015, שאמור לשלשל לכיסו כ-17 מיליון יורו לעונה, אך האלופה שבדרך מתכננת לפתוח אותו בקיץ הבא, לנסות לשכנע את גווארדיולה להפוך למעין אלכס פרגוסון של התכולים ולבנות שושלת שתחזיק עוד שנים רבות.

לאחר שרשם עונת בכורה פושרת בפרמיירליג, הסתגל גווארדיולה לגמרי והפך את מוליכת הטבלה האנגלית למכונה משומנת שניצחה כבר 16 משחקי ליגה ברציפות.

עוד בנושא:

קלופ: "אני לא הולך כל היום ומשבח את מוחמד סלאח, זה לא עובד כך"
אנגליה: ליברפול הביסה 0:4 את בורנמות' וחזרה למקום הרביעי
אנגליה: מנצ'סטר סיטי הביסה 1:4 את טוטנהאם והאריכה את השיא

פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
אלכס פרגוסון של סיטי? גווארדיולה/רויטרס

לא מזמן ניסו בסיטי להציע לפפ הארכת חוזה לעונה נוספת, אך כעת הם מעוניינים במהלך משמעותי הרבה יותר. "הם מזהים את ההשפעה שהיתה לפרגוסון ב-27 שנותיו ביונייטד ומאמינים שיש להם כישרון דומה, וכשגווארדיולה מסוגל לבנות שושלת משלו בעשר השנים הקרובות, ולזכות במספר תארים באנגליה ובאירופה", נכתב ב"דיילי טלגרף".

על פי דיווחים, התכנית של סיטי היא להציע למאמנה האהוב חוזה חדש לחמש שנים, תמורת 113 מיליון יורו (22.6 מיליון יורו לעונה). יש לציין שגווארדיולה מעולם לא עבד יותר מארבע עונות בקבוצה אחת - בברצלונה בילה ארבע שנים בדיוק לפני שלקח שנת שבתון, ואת באיירן מינכן עזב בתום שלוש שנים. עם זאת, בסיטי מבטיחים לו חופש פעולה מלא, ומאמינים כי מדובר בסיטואציה אחרת.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully