וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס נגד דונלד טראמפ: "לא ניתן לאדם אחד להכתיב כמה יפים אנחנו"

כוכב קליבלנד עלה לפרקט בוושינגטון עם נעליים מיוחדות ועליהן הכיתוב "שוויון": "זה לא משנה מה הגזע שלנו". ברוקס: "יש לו את IQ הכדורסל הכי גבוה שראיתי". כספי שוב יפתח בחמישייה?

צילום וידאו: נועם אשל, עריכת וידאו: מתן חדד

העונה העילאית של לברון ג'יימס נמשכה הלילה (בין ראשון לשני), כשכוכב קליבלנד הוליך את קבוצתו לניצחון 18 ב-19 משחקיה האחרונים עם טריפל דאבל שלישי ברציפות - הפעם 20 נקודות, 12 ריבאונדים ו-15 אסיסטים בניצחון על וושינגטון. היה זה הטריפל דאבל ה-60 בקריירה של כוכב סגנית אלופה, אחד יותר מלארי בירד (שישי בכל הזמנים).

קינג ג'יימס עלה למשחק בבירה עם נעליים מיוחדים - אחת שחורה, אחת לבנה, ושתיהן ביחד הרכיבו את המילה "שוויון", כמחאה על שלטון דונלד טראמפ. "זו מדינה נפלאה ולעולם לא ניתן לאדם אחד להכתיב כמה יפים וחזקים אנחנו", אמר בסיום המשחק. "כולנו יודעים איפה אנחנו נמצאים כרגע ומי בשלטון. עבורנו, כאמריקאים, צבע העור לא משנה, הגזע לא משנה, לא משנה מי אתה. כולנו צריכים להבין שחשוב להמשיך את השיחה על שוויון זכויות".

לברון הוסיף ואמר: "שוויון זה להבין את הזכויות שלנו, להבין מי אנחנו וכמה כוח יש לנו, כגברים ונשים, שחורים, לבנים או הסיפנים. זה לא משנה מה הגזע שלנו. היתה לי הזדמנות להשתמש בבמה שלי לטובה ולהמשיך בשיחה, אז למה לא?"

הנעליים של לברון ג'יימס. רויטרס
במחצית הוא החליף אותן. הנעליים של לברון/רויטרס

במחצית, אחרי שקלע 4 מ-12 מהשדה, החליט לברון להחליף את הנעליים. "לא שיחקתי טוב ואני מאמין באמונות תפלות, אז החלפתי אותן", אמר. "לא שיחקתי טוב גם במחצית השנייה, אז אם היתה מחצית שלישית, שוב הייתי מחליף. אני חושב ששיחקתי די רע הלילה. איבדתי שישה כדורים והחברים שלי הצילו אותי".

ב-13 משחקיו האחרונים מעמיד לברון ממוצעים של 26.8 נקודות, 10.2 ריבאונדים ו-10.7 אסיסטים למשחק. הלילה אף רשם משחק חמישי ברציפות עם עשרה אסיסטים או יותר, הרצף הארוך בקריירה שלו. "אני בקצב טוב, וכנראה שהולך להישאר כאן עוד קצת זמן", אמר.

קווין לאב, שסיים עם 25 נקודות ו-9 ריבאונדים, דווקא חשב, כמו מרבית הקהל הרחב, שלברון שיחק היטב. "הוא משפיע על המשחק בכל כך הרבה דרכים ועושה כל כך הרבה מהלכים עבור השחקנים האחרים. הוא שם אותנו במקומות שלנו. זה מה שהוא עושה. הוא המנהיג שלנו".

גם המאמן המפסיד סקוט ברוקס התמוגג: "יש לו את IQ הכדורסל הכי גדול שראיתי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקן קליבלנד קאבלירס לברון ג'יימס. AP
בקצב טוב. לברון/AP

* בצל השמועות על חזרה מוקדמת מהצפוי, שללו בקליבלנד את האפשרות שאייזאה תומאס ישוב לפרקט לפני חג המולד, אך לא מן הנמנע שישחק בתחילת ינואר.

* עומרי כספי אמור לפתוח גם הלילה (בין שני לשלישי, 5:30) בחמישייה של גולדן סטייט, שתתארח אצל לוס אנג'לס לייקרס, זאת בשל הפציעה של דריימונד גרין, שיחמיץ משחק שלישי ברציפות בשל כאבים בכתפו. סטיב קר לא מעוניין לסכן את שחקן ההגנה החשוב ביותר שלו, ובהיעדרו, אמורים כספי וג'ורדן בל לקבל יותר דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully