וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: ערן לוי לא נשאר לחגוג עם השחקנים על כר הדשא

18.12.2017 / 7:12

הקפטן היה עצבני מאוד אחרי שהוחלף ובתום המשחק בירך את דראפיץ' וירד לחדר ההלבשה. בסיום עזב את האיצטדיון כעוס. המאמן: "הדרך שלנו מנצחת בסוף". אברהם, ורגוץ' ודן גלזר זכו למחמאות

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

שמחה גדולה במכבי נתניה אחרי הניצחון אמש (ראשון) 0:1 על האלופה הפועל באר שבע. השחקנים חגגו במשך דקות ארוכות על כר הדשא והמשיכו גם בחדר ההלבשה. מי שהיה פחות שמח היה הקפטן ערן לוי, שירד מכר הדשא כשהוא כועס מאוד. לוי כעס על כך שדקה לפני חילופו במחצית השנייה, העדיף דיא סבע לבעוט כדור ממרחק במקום למסור לו. מיד לאחר מכן הוחלף כאמור על ידי כובש שער הניצחון דידייה קוגבניה, ללא קשר לאירוע עם סבע, והקפטן המשיך את הכעס גם על הספסל.

בסיום המשחק מיהר לוי לחבק את דראפיץ' וירד לחדר ההלבשה כאשר מרבית השחקנים עדיין על כר הדשא, חוגגים את הניצחון הגדול. ביציאה מהמנהרה החוצה, אחרי המשחק, לוי נראה עצבני וקרוב לוודאי שתיערך שיחה בינו לבין המאמן.

בקבוצה היו מרוצים מההופעה של מרבית השחקנים וציינו לטובה את הקשר אביב אברהם שחזר להרכב והיה מצוין. גם דן גלזר שיקבל יותר דקות מעתה בשל הפציעה של עלי מוחמד זכה למחמאות. צמד הבלמים ברנקו ורגוץ' וטים הויבך זכו אף הם למלים חמות. גם החלוץ אלחסן קייטה שעשה עבודה מצוינת הוזכר על ידי הצוות המקצועי.

עוד בנושא:

ליגת העל: מכבי נתניה ניצחה 0:1 את הפועל באר שבע
דראפיץ': "גם עכשיו אני קונה מקום חמישי", בכר: "נעשה חושבים בינואר"

ערן לוי שחקן מכבי נתניה מול הפועל באר שבע. ברני ארדוב
הרבה עצבים. ערן לוי/ברני ארדוב

"הדרך שלנו מנצחת בסופו של דבר", אמר דראפיץ' בסיום המשחק. "לפעמים בדרך יש גם הפסדים, כמו בשבוע שעבר מול בני יהודה, ואז נפגע הביטחון וכל משחק הופך למשחק חשוב. היה חשוב לנו לא להיכנס לכדור שלג שלילי אחרי שלושה משחקים ללא ניצחון, ואז אתה מתחיל לחשוש מהפלייאוף התחתון. אני חושב שהוכחנו לכל המדינה שאנחנו משחקים כדורגל חיובי. ניצחנו היום את הקבוצה הטובה בארץ".

מאמן מכבי נתניה הוסיף: "ברק בכר הפתיע אותנו עם המערך ההתקפי שלו. ידענו שאנחנו יכולים לנצל זאת בהתקפות שלנו. באר שבע היו מאוד מסוכנים כי הם באו עם הרבה שחקנים התקפיים כשרוניים. בסופו של דבר הם יכלו להפתיע אבל במחצית השנייה כבר נראינו יותר טוב".

על ההכנות שלפני המשחק, אמר דראפיץ': "הראנו לשחקנים קטעים מהמשחק במחזור הראשון מול הפועל באר שבע כשעשינו לחץ עליהם ונראינו טוב. היו לנו כמה קופים על הגב, גם בקטע שלא ניצחנו את המועדונים הגדולים. עכשיו אנחנו נצא לעכו למשחק שאנחנו חייבים לנצח כי יגידו שאנחנו הפייבוריטים ולכן יש לנו הרבה מה להפסיד".

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי נתניה ניצחה 0:1 את הפועל באר שבע

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully