וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מאמה מיה": ספרד נלהבת מביצועי ברצלונה, אלקסאר יחמיץ את הקלאסיקו

צפו בשער שגרם לתקשורת להתמוגג. החלוץ נפצע במהלך ה-0:4 על לה קורוניה וייעדר שלושה שבועות. במועדון לא מכחישים את השמועות על גריזמן, וגם: צפו בסוארס כובש בראבונה שלא אושרה

צילום: one

מכה לברצלונה שישה ימים לפני הקלאסיקו מול ריאל מדריד: פאקו אלקאסר שנפצע אמש (ראשון) בניצחון המוחץ 0:4 על דפורטיבו לה קורוניה ייעדר שלושה שבועות מהמגרשים ויחמיץ בוודאות את המפגש היוקרתי עם הבלאנקוס בשבת (14:00). כך עולה מהודעה רשמית שפרסמה ברצלונה ממנה עולה כי השחקן סובל מפגיעה בשרירי רגל שמאל. אלקאסר הוחלף בדקה ה-23 של המשחק על ידי אלש וידאל ונראה ממרר בבכי לאחר שנפגע.

אלקאסר מצטרף לרשימת פצועים הכוללת את הבלם סמואל אומטיטי ואת שחקן ההתקפה ג'רארד דאולופאו. במקביל מקווים בבארסה להכשיר לקלאסיקו את הרכש הנוצץ מדורטמונד עוסמאן דמבלה שסבל מפציעה בחודשים האחרונים.

עוד בנושא
ספרד: ברצלונה הביסה 0:4 את לה קורוניה לפני הקלאסיקו

פאקו אלקאסר, שחקן ברצלונה. רויטרס
יחסר מול ריאל. אלקאסר/רויטרס

פרט לדאגה ממצב הפצועים בברצלונה שררה שביעות רצון מהניצחון על לה קורוניה שפתח פער של 11 נקודות בין ברצלונה לבין ריאל מדריד לפני המפגש הטעון בין השתיים בברנבאו. לואיס סוארס שהתכבד בצמד מול לה קורוניה, אמר: "אני שמח גם ברמה האישית וגם ברמה הקבוצתית. זה יהיה נהדר לנצח בברנבאו אבל יש יריבות נוספות כמו אתלטיקו מדריד וולנסיה שלוחצות עלינו".

בתוספת הזמן של המחצית הראשונה סיפק סוארס עוד רגע קסום, כשכבש עם ראבונה אך השער לא אושר בטענה שהכדור לא עבר במלואו את קו השער. "ראיתי בבירור מהעמדה שלי ואמרתי לשופט", אמר האורוגוואי. "ידעתי שלקוון יהיה קשה לנחש, כי השוער חסם את זווית הראיה שלו".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

צפו בראבונה של סוארס

גם המאמן של הקטלאנים ארנסטו ואלוורדה המשיך באותו הקו של סוארס והכריז: "משום מה תמיד מתעסקים במרחק בין ברצלונה לבין ריאל מדריד, אבל אתלטיקו מדריד מרוחקת רק שש נקודות מאיתנו". עם זאת הוסיף המאמן: "יש לנו שבוע להתכונן עכשיו למשחק גדול. נגיע אליו שמחים אחרי ניצחון. מצפה לנו אתגר נגד קבוצה מאוד מרשימה".

אבל עם כל הכבוד ללה קורוניה, בבארסה כבר חושבים על הקלאסיקו בשבת מול ריאל מדריד והשאלה שעולה על הפרק היא האם שחקני ברצלונה יערכו מסדר כבוד לשחקני ריאל מדריד לרגל זכייתם באליפות העולם למועדונים, כפי שקרה ב-2008, אז הקטלאנים כיבדו את הבלאנקוס לרגל זכייתם בליגת האלופות. גיירמו אמור אחד מחברי ההנהלה של בארסה הבהיר כי הקבוצה לא תחזור על המחווה הדי משפילה מבחינתה והסביר: "במועדון שלנו, מסדר כבוד עושים בדרך כלל לקבוצה שזוכה בליגת האלופות או באליפות וזה לא המקרה פה".

"מאמה מיה!": בספרד נלהבים מהשער החוקי של סוארס, שהובקע לאחר חילופי מסירות מופלאים בין מסי ואינייסטה

אהבתם? אז הנה קליפ ביצועים רק של אינייסטה מהמשחק אמש

בינתיים, בספרד עוסקים בשמועות לפיהן ראשי ברצלונה כבר דיברו עם הוריו של אנטואן גריזמן לקראת מעבר אפשרי בקיץ ובאופן מפתיע, גיירמו אמור, הממונה על היחסים הבינלאומיים של המועדון, לא הכחיש זאת. "אם היה כתוב את זה בעיתון, אולי זה נכון", אמר שחקן העבר. "יכול להיות שהיתה פניה. יש יחסים טובים, יש שיחות, זה בלתי נמנע בעולם הכדורגל. כמו במקרה של גריזמן, יש הרבה שחקנים שאפשר לדבר איתם ולהיות איתם בקשר, היה והזדמנות כלשהי תהיה זמינה עבורנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully