וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דראפיץ': "גם עכשיו אני קונה מקום חמישי", בכר: "נעשה חושבים בינואר"

17.12.2017 / 22:30

מאמן מכבי נתניה ניסה להישאר עם הרגליים על הקרקע אחרי הניצחון היוקרתי 0:1 על הפועל באר שבע: "גאה בחבר'ה שלי". המאמן המפסיד תירץ: "אנחנו רצים שנה שלישית, קבוצות באות מוכנות נגדנו"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

מכבי נתניה הנחילה הערב (ראשון) הפסד ליגה שני להפועל באר שבע עם ניצחון 0:1 משער של דידייה קוגבנייה בדקה ה-80. כתוצאה מכך האלופה תאבד מחר את המקום הראשון אם בית"ר ירושלים תנצח את מכבי תל אביב. במקרה שכזה החניכים של בני בן זקן יכבשו את הפסגה. אגב, באר שבע לא הצליחה לכבוש הערב אחרי 26 משחקי ליגה רצופים. מבחינת מכבי נתניה מדובר בניצחון ראשון אחרי שלושה משחקים.

המאמן המנצח סלובודן דראפיץ אמר בסיום: "לפעמים אתה עושה חילוף ואתה לא יודע למה אתה הולך. אני שמח בשביל דידייה שכך קרה. אנחנו לא יודעים לאמן את הקבוצה אחרת. אנחנו רוצים להיות דומיננטיים נגד כל קבוצה. שיחקנו היום נגד הקבוצה הכי טובה בארץ. הם הגיעו לכמה הזדמנויות שלמזלנו לא נכנסו. במחצית השנייה היינו יותר טובים. אני גאה בחבר'ה שלי. אביב אברהם? הוא כל הזמן היה פה. גדל פה ילד שחקן כשרוני וטוב. אם הוא ימשיך כך יהיה לו עתיד בכדורגל הישראלי. אנחנו לא תלויים באף שחקן, אנחנו קבוצה והוכחנו את זה. בזבזנו קצת נקודות. היה לנו מאוד חשוב לנצח היום ולהמשיך את החלום. גם היום אני חותם על מקום חמישי בסוף העונה, כמו שאמרתי לפני זמן לא רב. אנחנו רוצים פלייאוף עליון"

עוד בנושא
מכבי נתניה ניצחה 0:1 את הפועל באר שבע
ליגת העל: הפועל רעננה ניצחה 0:2 את עירוני קרית שמונה, יחזקאל תפס את השופט
הפועל חיפה: ריסטו מיטרבסקי יגיע להתרשמות, אחמד עאבד מועמד

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
ברק בכר/ברני ארדוב

מנגד המאמן המפסיד ברק בכר ניסה למזער נזקים. לדבריו: "מאכזב. הפסדנו לקבוצה טובה. היה משחק לא מסודר אמנם, אבל היה קצב. למאמנים לא הייתה שליטה. הגענו למצבים אבל נתניה ניצלה מצב אחד יותר. שיטת משחק חדשה? מי שלא מעז לא מצליח. אני אמשיך לחפש את השיטה. חלק מהשחקנים הלכו לאיבוד בצורה שבה שיחקנו, חלק הבינו. אבל צריך לפרגן לנתניה. הם קבוצה טובה. יש לנו עכשיו שמונה ימים לנוח אחרי עומס. אף אחד לא אמר שלא יהיה צמוד. אנחנו רצים שנה שלישית וקבוצות באות מוכנות נגדנו. צריכים להיות מוכנים לזה. שינויים בחלון ההעברות? יגיע ינואר, נעשה את השיקולים מה צריך להביא ומה לא צריך להביא ונתנהג בהתאם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
סלובודן דראפיץ' מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
דראפיץ'/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully