וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורצקי: "ההרחקה לא הכריעה", סילבס: "אם צריך להעניש, נעשה את זה"

מאמן הפועל רעננה הכריז שהניצחון על קרית שמונה לא הושג בשל היתרון המספרי החל מהדקה ה-41. קרית שמונה תערוך בירור להאסלביינק שהורחק בשל מחיאות כפיים לשופט וליחזקאל שתפס את יגאל פריד

מנחם קורצקי , הפועל רעננה. סוכנות ג'יני
"אני וסיבלס חברים טובים". קורצקי/סוכנות ג'יני

הפועל רעננה חגגה הערב (ראשון) ניצחון חוץ חשוב 0:2 על עירוני קרית שמונה ופתחה פער של שלוש נקודות ממ.ס. אשדוד שמתחת לקו האדום. קרית שמונה לעומת זאת הייתה עסוקה בענייני משמעת ואיבדה את נייג'ל האסלביינק שספג כרטיס אדום בדקה ה-41 אחרי שמחה כפיים לשופט. מי שהיה קרוב לאדום משלו היה שגיב יחזקאל שתפס את השופט וניסה למנוע ממנו להוציא את הכרטיס להאסלביינק. במהלך המשחק היה גם עימות מילולי בין שני המאמנים מנחם קורצקי מרעננה וחיים סילבס מקריית שמונה. במהלך העימות קורצקי אמר לסילבס: "חכה, הגלגל מסתובב".

המאמן המנצח מנחם קורצקי היה מטבע הדברים מרוצה ואמר בסיום: "קרית שמונה זו קבוצה מצוינת. זו קבוצה מאומנת עם מאמן שמעמיד אותה יוצא מן הכלל. היום עשינו ניצחון טוב ואני שמח בשביל השחקים. ההרחקה לא הכריעה את המשחק. מהדקה העשירית התחלנו לסגור את ההתקפה של קריית שמונה. המשחק היה בשליטה שלנו. מאז שהגעתי אני דחוף את השחקנים ומעודד אותם שאנחנו יכולים לעשות את זה. אנחנו צריכים לצבור נקודות ולא להסתכל על אף אחד. אנשים מסתכלים ל מעטה אבל אנחנו צריכים לנצח ולצבור נקודות".

על העימות עם סילבס אמר קורצקי: "אנחנו חברים טובים בלהט המשחק יש אמוציות".

חיים סילבס, עירוני קרית שמונה,. סוכנות ג'יני
"איבוד נקודות במשחק מאסט". חיים סילבס/סוכנות ג'יני

מנגד, המאמן המפסיד חיים סילבס ניסה לשמור על עסקים כרגיל ואמר "התחלנו טוב את המשחק וחוסר ניסיון שלנו בא לידי ביטוי ברגעים האלו. היו דברים שלא קשורים לכדורגל. התעצבנו וקיבלנו גול מקרי והנה משחק שמתהפך ובורח. בעשרה שחקנים היה לנו קשה. כל האווירה לא הייתה טובה מאותו רגע. אלו דברים שצריך ללמוד מהם. לא אוהב לדבר עם שחקנים. אנחנו מנתחים עם מה שצריך. אם צריך לבוא בטענות ולהעניש נעשה את זה בתוך הקבוצה. אנחנו מבואסים ולא נעים. לא כיף המשחק ברח לנו. התחלנו מצוין את המשחק. נגררנו ואיבדו את זה. עכשיו הולכים למשחק הבא. רעננה בבית זה נקודות מאסט עכשיו צריך להביא נקודות ממקום אחר".

על העימות עם קורצקי אמר סילבס: "היו צעקות קצת לעבר השופט. אנחנו חברים טובים. זו סתם שטות"

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל רעננה ניצחה 0:2 את עירוני קרית שמונה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully