וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס ורוני לוי יקבלו זימון לוועדת איתור מאמן הנבחרת

17.12.2017 / 16:11

הוועדה עדיין בשלבי הקמה, אבל מאמן בני יהודה ומאמן אנורתוזיס צפויים להגיע. גורמים בהנהלת ההתאחדות: "זימונו של בכר תלוי במידת רצונו לעבוד בנבחרת". מדיניות השכר לא אמורה להשתנות

יוסי ציפקיס

בהתאחדות לכדורגל מתכוונים לקדם את נושא מינוי מאמן נבחרת ישראל בחודש הבא. יו"ר ההתאחדות עופר עיני הודיע למקורביו כי מיד לאחר ההחלטה בנושא לעתידו תמונה הוועדה שתמליץ על המאמן הבא, אבל בינתיים מי ששמו שוב עולה כמועמד בכיר לתפקיד הוא יוסי אבוקסיס, שצפוי לקבל זימון לוועדת האיתור. כפי שכבר פורסם בוואלה! ספורט, חיים רביבו המליץ למנות את המאמן לתפקיד עוד לפני שהתפרקה הוועדה.

יוסי אבוקסיס מאמן בני סכנין. יוסי ציפקיס
המומלץ הראשון. יוסי אבוקסיס/יוסי ציפקיס

"אבוקסיס מועמד ראוי ונראה כי הוא יהיה המועמד הראשון שיומלץ לוועדה", אישר גורם בהתאחדות עוד לפני הניצחון של המאמן אתמול בחיפה. "יש לו ניסיון רב גם כעוזר מאמן בנבחרת. זה יכול לעזור לו מאוד". כזכור, רוני לוי, שרושם עונה נהדרת עם אנורתוזיס פמגוסטה בקפריסין וחלק מחברי הנהלת ההתאחדות חושבים שהוא המועמד הראוי ביותר לתפקיד, וכן ברק בכר (בהנהלה סבורים שלא ירצה לקחת את התפקיד) וניר קלינגר הוזכרו גם הם כמועמדים לתפקיד. לגבי בכר אמרו גורמים בהתאחדות: "אם ירצה יהיה המועמד המוביל, זימונו לוועדה תלוי במידת רצונו לעבוד בנבחרת".

מדיניות השכר למאמן הלאומי לא אמורה להשתנות. מאז עידן אלי גוטמן קוצץ שכר המאמן ביותר ממחצית, כך שאלישע לוי הרוויח את השכר הנמוך ביותר בקדנציות האחרונות. לאחרונה חשפנו כי שכרו של המאמן שעזב לאחרונה את נבחרת ישראל קוצץ בכ-55 אחוז לעומת גוטמן, שאף הוא סיים במקום הרביעי בקמפיין האחרון שלו. לוי הרוויח בשנה החולפת 550 אלף שקל ברוטו, לעומת גוטמן ששכרו בקמפיין האחרון עמד על 1.2 מיליון שקל בקירוב (1,197,864 שקל). גוטמן קיבל גם מענקים והחזרי הוצאות נוספים בגובה 283,754 שקל לשנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully