וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: דגן יבזורי ייעדר מהמגרשים בין חודש וחצי לחודשיים

מכה לירוקים: הגארד בן ה-32 סובל מקרע חלקי ברצועה הצידית של הברך, אותה פצע במשחק הליגה נגד בני הרצליה. במועדון יקבלו החלטה האם לצרף את גרהם כזר חמישי או לשחרר את אחד הזרים

one

גארד מכבי חיפה דגן יבזורי ייעדר בין חודש וחצי לחודשיים. יבזורי נפגע בברכו במהלך הניצחון של הירוקים ביום רביעי האחרון על בני הרצליה במסגרת המחזור התשיעי, ובבדיקת MRI שנערכה לו התגלה כי הוא סובל מקרע חלקי ברצועה הצידית המדיאלית. אגב, זוהי אותה הברך בה נפצע יבזורי בעבר.

יבזורי בן ה-32 שב העונה לחיפה אחרי שנתיים בהן בעיקר ישב על הספסל במכבי תל אביב ולאחר מכן בהפועל חולון, גם כתוצאה מפציעות. הוא שב לירוקים, שם רשם תקופה פנטסטית בעבר, אך בתשעה משחקים העונה עדיין לא ייצר יציבות ורשם רק 3.7 נקודות למשחק ב-15.3 דקות בממוצע. משחק השיא שלו היה בהפסד הבית להפועל חולון אז קלע 10 נקודות ב-23 דקות.

חיפה צירפה אמש לסגל את הגארד-פורוורד זאק גרהם שזכה בתואר ה-MVP של הליגה בונצואלה. גרהם לא צפוי לשחק כבר מחר נגד גלבוע/גליל בגן נר במסגרת המחזור העשירי אלא לערוך את הבכורה שלו רק בשלב שמינית גמר גביע המדינה בשבוע הבא, אז תפגוש חיפה את מכבי אשדוד ברוממה. הסגל של הירוקים מונה בשלב הזה חמישה זרים, ובחיפה יקבלו החלטה האם לשחק עם חמישה זרים בסגל, או לשחרר זר אחד.

עוד בנושא

לא להאמין: כך ממנים מאמן נבחרת בכדורסל הישראלי
הפועל תל אביב: "אסור להפסיד להרצליה בשמינית גמר הגביע"
ננסי ליברמן: "להתחיל בישראל את הקריירה זה מצוין, הרמה גבוהה"

ברנדון באומן, דגן יבזורי, מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
שוב ייעדר. דגן יבזורי/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully