וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס: "כל עוד אברמוב ירצה אותי, אשאר בבני יהודה"

17.12.2017 / 11:13

המאמן, לו הוצע חוזה לחמש שנים, אמר לוואלה! ספורט: "היחסים ביני ובין ברק מצוינים, אם זה יישאר ככה אין לי סיבה לעזוב". ולסקיס, בוזגלו, פיניש ואשכנזי יקבלו הצעות להארכות חוזים?

יוסי ציפקיס

עם ניצחון חמישי בששת המשחקים האחרונים, בבני יהודה כבר מפנטזים על פלייאוף עליון. עם זאת, נראה שהמאמן יוסי אבוקסיס, מבין בדיוק עם מה הוא צריך להתמודד וכבר אמש (שבת), אחרי הניצחון 0:2 על מכבי חיפה, הזהיר את שחקניו משאננות ודיבר על חשיבות המשחק נגד הפועל אשקלון.

"גם את הסיבוב הקודם פתחנו עם ניצחון על מכבי חיפה", אמר אחד השחקנים. "הניצחון הזה אז סובב לנו קצת את הראש. אסור שזה יקרה עוד פעם. אם אנחנו רוצים לשמור ההצלחה שלנו מהמשחקים האחרונים, אנחנו חייבים להגיע מחוייבים לכל משחק".

אם רק לפני חודשים דיברו בבני יהודה על אכזבה ממספר שחקנים, לאחר הניצחונות האחרונים בקבוצה שוקלים כבר להיכנס למשא ומתן עם חלקם על הארכת חוזים לעונות הבאות. בהנהלה ובצוות המקצועי רוצים לראות נריוס ולסקיס ואלמוג בוזגלו ממשיכים ומקווים כי חלק מהמושאלים ימשיכו גם בעונה הבאה. פרט לכך, בבני יהודה מאוד מרוצים מצמד הקשרים סתיו פיניש ויובל אשכנזי, כשהאחרון מקבל מחמאות רבות בשבועות האחרונים. אשכנזי הגיע לקבוצה בקיץ מכפר שלם והופך לאט לאט לבורג מרכזי מאוד בקבוצה. אשכנזי קיבל את המקום בהרכב של רועי גורדנה שאמור לחזור לסגל השבוע ויהיה מעניין לראות האם אבוקסיס ימשיך לתת קרדיט לכישרון הצעיר והמפתיע.

מאמן בני יהודה יוסי אבוקסיס. יוסי ציפקיס
"אני מאמין שאם אתה עובד במקום מסוים, אסור לך לחשוב על דברים אחרים". יוסי אבוקסיס/יוסי ציפקיס

אבל מי שמקבל את מלוא המחמאות על הצלחת הקבוצה בינתיים הוא המאמן יוסי אבוקסיס. זה לא סוד שברק אברמוב רוצה להחתים את אבוקסיס על חוזה לחמש שנים בקבוצה. גם כשבני יהודה דשדשה בתחילת העונה, הבעלים נתן גב למאמן. ככל שהזמן עבר, בקבוצה החלו לדאוג משום שאבוקסיס עיכב את ההחלטה שלו, ככל הנראה מתוך כוונה לעבור למועדון גדול יותר או לנבחרת, אליה הוא אחד המועמדים.

בעניין זה אמר הבוקר אבוקסיס לוואלה! ספורט: "כל עוד ברק ירצה אותי, אני אשאר במועדון". בשיחות שקיים עם אנשי המועדון בשבועות האחרונים אמר להם המאמן כי הוא לא רוצה להפוך להיות הנושא המדובר בקבוצה, והעובדה שהוא חתום גם על חוזה בעונה הבאה לא ממש מצריכה ממנו לחתום כבר עכשיו על חוזה חדש. "אני מאמין שאם אתה עובד במקום מסוים, אסור לך לחשוב על דברים אחרים", הוסיף אבוקסיס. "טוב לי בבני יהודה. אני וברק בקשר מצוין וכל עוד זה יישאר ככה, אין לי שום סיבה לעזוב. אני כל כולי עסוק בהצלחת הקבוצה וכל הדיבורים מסביב לא מעניינים אותי".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully