וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי קרויף: "תמיד מרגש מול בית"ר, זהו משחק מפתח עבורנו"

17.12.2017 / 10:40

מאמן מכבי תל אביב מבין את חשיבות המשחק מול הירושלמים ביום שני: "לא יהיה מקובל אם לא נמשיך עם אותה תשוקה מהמשחק מול באר שבע". על החגיגות: "היינו צריכים את זה, ממשיכים הלאה"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס
ג'ורדי קרויף מאמן מכבי תל אביב עם יובל שפונגין. יוסי ציפקיס
קרויף שופונגין מחוייכים/יוסי ציפקיס

אחרי הניצחון על הפועל באר שבע והזכייה בגביע הטוטו, מכבי תל אביב רוצה לצאת לדרך חדשה בליגה ולחזור לנצח אחרי שלוש תוצאות תיקו רצופות, כדי להישאר במרחק סביר מצמרת הטבלה. הצהובים יתארחו אצל בית"ר ירושלים (שני, 21:00, ספורט 5) שנמצאת ארבע נקודות מעליה, וינסו לנקום על ההפסד 3:0 שהנחילה להם הקבוצה מהבירה במחזור הראשון של הליגה. ג'ורדי קרויף ערך מסיבת עיתונאים, אליה הגיע גם יובל שפונגין, ובה דיברו השניים על ההכנות למשחק המרכזי של המחזור ה-14.

"בשנים האחרונות אנחנו לא מצליחים מול בית"ר", הזכיר קרויף כבר בפתח דבריו, "צריך לשים את המשחקים האחרונים בצד ולהביא את אותה רמה של אגרסיביות ותשוקה, משהו שגם בית"ר חזקה בו. היא תמיד מביאה אנרגיה אקסטרה והמשחקים מולה תמיד מרגשים. אנחנו יודעים שאנחנו חייבים לנצח. כשמשחקים משחק פתוח, עבור בית"ר זה כמו לבקר בחנות ממתקים. חייבים להיזהר מאיבודים ולהיות מאורגנים".

קרויף המשיך: "אם אנחנו רוצים ללזכות בתואר אז די ברור שאי אפשר להמשיך לאבד נקודות כמו שעשינו. לכל משחק יש שחקנים אחרים שנחוצים וצריך להרכיב מרכז קישור אחר. נחליט לגבי מחר, אבל ברור שדור פרץ היה מצוין במשחק האחרון. מגיע לו לשחק, הוא עובד קשה כל יום ומשתפר הרבה לדעתי. לגבי ייני נראה מחר. במשחק מחר נצטרך להיות לא מאה אלא 200 אחוז מרוכזים. זה יריב שאני מאוד מכבד. זה משחק קריטי בהרבה מובנים".

עוד בנושא

מכבי תל אביב בודקת את האפשרות לצרף את מרואן קבהא
בית"ר ירושלים: בוריס קליימן עשוי לערוך מבחן כשירות לפני מכבי תל אביב
קבוצה תחת סימני שאלה: על מכבי תל אביב אחרי הזכייה בגביע הטוטו

מאמן מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף. יוסי ציפקיס
"אי אפשר להמשיך לאבד נקודות". ג'ורדי קרויף/יוסי ציפקיס

"הראינו שיש לנו תשוקה וזה לא מקובל לא להראות את זה במשחקים הבאים", אמר קרויף בעקבות גמר גביע הטוטו, ושנית "יש פער נקודות שצריך לסגור, ואנחנו צריכים לגלות אופי. אנחנו לא משחקים בשיטה אחת ברורה לאחרונה. הדבר הראשון שאנחנו צריכים לעשות מעבר ללשחק יותר טוב, זה להילחם יותר ולשמור על רשת נקייה כמה שיותר. זה לא מקרי שבדרך כלל האלופה סופגת הכי מעט שערים. צריך לייצב את השורות וכשנהיה מוכנים ננסה לעשות צעד קדימה בכל מה שנוגע להתקפה".

על העובדה שכריסטיאן באטוקיו שמח מאוד בזכייה בגביע הטוטו: "הסגל גדול, כרגע יש שחקנים שמצליחים ומשחקים לפני באטוקיו, אך כשהיו פציעות הוא שיחק הרבה מאוד. עכשיו אין סיבה לשנות. הוא שיחק גם כקשר אחורי, למרות שזו לא העמדה שלו, ואני מעריך את זה שהוא שמח עם הקבוצה. זה סימן טוב, ששחקנים שלא משחקים לאחרונה עדיין רוצים שהקבוצה תנצח ושמחים עבור החברים שלהם".

"יהיה קרב, משחק מיוחד, משחק מפתח עבורנו להמשך העונה", סיכם ההולנדי, "תמיד אמרתי על הגביע הזה, שאחרי שעוברים את שלב הבתים פתאום רוצים לנצח. כשמנצחים כולם חוגגים וכשמפסידים אומרים שזה רק טוטו. השחקנים והמועדון היו צריכים את החגיגות, אבל אין ספק שהגיע הזמן להמשיך האלה ולהתמקד בדברים שצריך לשפר".

שחקן מכבי תל אביב יובל שפונגין. יוסי ציפקיס
"לא מרגישים שבית"ר עשתה מאיתנו צחוק". יובל שפונגין/יוסי ציפקיס

שפונגין: "לא מרגישים שבית"ר עשתה מאיתנו צחוק. באופן מסורתי קשה לנו נגדם, הם טובים בעיקר בבית, ברור שיהיה קשה ונצטרך לבוא מוכנים. בכל תפקיד ששמים אותי אני שמח לעזור, הגדרת התפקיד פחות משנה. בשלושה המשחקים האחרונים יש שינוי לטובה במשחק שלנו, ברור שנגד באר שבע זה היה מיוחד, בגמר מול יריבה חזקה. המבחן הוא להביא את זה לכל משחק, גם בליגה. לכל הגנה יש קשיים מול שחקני התקפה מהירים. אנחנו צריכים להתנתק ממה שכתוב בתקשורת, לא להתייחס למסביב. כשיש רגעים שמחים אז צריך לשמוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully