וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב כץ: "סיימנו סיבוב במקום השני, אין סיבה שלא ניקח אליפות"

17.12.2017 / 7:23

דווקא אחרי תיקו שני ברציפות, בפעם הראשונה העונה יואב כץ יוצא בהצהרות ומכוון לתואר. הבעלים שוחח עם השחקנים והבהיר: "בשביל אליפות צריך לשנות פאזה". כיוואן מאוכזב ועשוי ליזום שיחה עם הבעלים. ממן ייבדק בשלישי

בעלי הפועל חיפה יואב כץ. יוסי ציפקיס
דווקא עכשיו הוא יוצא בהצהרות. יואב כץ/יוסי ציפקיס

אחרי תקופה נהדרת בה אחזה במקום הראשון, בהפועל חיפה עשויים לאבד מחר גם את המקום השני, מה שמוביל ללא מעט לחץ בקרב השחקנים. בהמשך לאסיפת הסקייפ שערך השבוע בה ביקש מהשחקנים להסביר לו כיצד ניצל לחזור למקום הראשון, יואב כץ ערך אסיפה בשלט רחוק גם לפני המשחק. "רוצה לומר לכם שחייבים לחזור לנצח כדי לחזור למקום הראשון. אף אחד לא ייתן לנו מתנות, צריך לקחת את זה בכח", אמר הבעלים. במועדון נודאגים מפציעת חנן ממן שסובל מקרע בשריר הירך האחורי. הוא ייבדק ביום שלישי ובמועדון מקווים שמדובר בקרע קטן.

מי שמאוכזב מאוד ממעמדו הוא הישאם כיוואן. הקשר לא נכלל בסגל למרות שלקלינגר לא היו מספיק אפשרויות בהתקפה והוא עשוי ליזום שיחה עם יואב כץ בנוגע למצבו. אתמול זה בא לידי ביטוי בשני חילופים בלבד שערך המאמן מאחר ולא היה לו שחקן התקפה אחר על הספסל מאחר וגם מאמון קשוע עדיין לא כשיר במאת האחוזים.

עוד בנושא

תיקו שני רצוף: הפועל חיפה סיימה ב-0:0 מאכזב עם הפועל אשקלון
קלינגר: "כל האזור הטכני מלא בשיערות שתלשתי בגלל ההחמצות"

ראדו גנסארי שחקן הפועל חיפה. לירון מולדובן
תיקו מאכזב. שחקני הפועל חיפה/לירון מולדובן

אחרי תקופה ארוכה בה נמנע מהצהרות בנושא, יואב כץ אמר הלילה לוואלה! ספורט כי הקבוצה שלו מכוונת לאליפות. "אנחנו עדיין מסתכלים על המקום הראשון ונקווה שנחזור לשם. נכון שזה המסר שהעברתי לשחקנים", אמר כץ. "אנחנו נלחמים על המקום הראשון. אם סיימנו סיבוב ראשון במקום השני, אין סיבה שלא נסיים את העונה במקום הראשון ונזכה בתואר".

הבעלים סיכם: "הייתה לנו מחצית ראשונה לא טובה ומחצית שניה כן טובה, אבל לא הצלחנו להבקיע. חנן פספס ותורגמן ועדן ומקסים לא הפסיקו להחמיץ. צריך שדרוג במשחק שלנו. אליפות? אפשר לדבר אבל צריך לעשות את זה. אף אחד לא ייתן לך את המקום הראשון במתנה. קבוצות יילחמו איתנו. בשביל אליפות אתה צריך לשחק בפאזה אחת יותר גבוהה. זה לא יבוא בקלות אבל אפשר לעשות את זה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully