וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו: "אין גבול להצלחה שלי, כבר אין לי יותר מה להוכיח"

כוכב ריאל סיפק עוד נאום אחרי הזכייה באליפות העולם לקבוצות: "רוצה לפרוש כאן, אבל זה לא תלוי בי". בספרד טוענים שמתנהלת "מלחמה קרה" בינו לבין פרס, וגם: האם ברצלונה תעשה "מסדר כבוד" לבלאנקוס?

ריאל מדריד, אלופת העולם לקבוצות 2017. רויטרס
תואר חמישי השנה. ריאל מדריד חוגגת/רויטרס

ריאל מדריד עשתה זאת שוב. אלופת אירופה ניצחה 0:1 את גרמיו והוכתרה כאלופת העולם למועדונים בפעם השנייה ברציפות והשלישית בסך הכול (השתוותה לברצלונה). כריסטיאנו רונאלדו, שכבש גם בחצי הגמר, הבקיע את שער הניצחון בדקה ה-54 והוסיף עוד תואר לארון בעונה חלומית שלו שבה הוא זכה בכדור הזהב וזכה עם ריאל מדריד באליפות וליגת האלופות ועם פורטוגל ביורו בקיץ הקודם.

עוד בנושא:

ריאל מדריד ניצחה 0:1 את גרמיו וזכתה באליפות העולם לקבוצות

כריסטיאנו רונאלדו ריאל מדריד. רויטרס
"תמיד מגיע לרגעים הגדולים". רונאלדו חוגג/רויטרס

זינדין זידאן חגג ואמר: "היה לנו משחק נהדר, מאוד שלם והיינו בעניינים מהתחלה. אנחנו שמחים משום שזה לא קל לעשות מה שהשחקנים עושים, זה התואר החמישי שלנו השנה". המאמן גונן על כוכבו כריסטיאנו רונאלדו שספג ביקורות על יכולתו בליגה הספרדית: "הנה הוא, רונאלדו אף פעם לא נכשל, הוא תמיד מגיע ברגעי המפתח".

כריסטיאנו רונאלדו חגג את התואר ואמר בסיום: "זה היה תואר שמאוד רצינו וידענו שאנחנו פוגשים קבוצה חזקה. ריאל מדריד אף פעם לא זכתה בחמישה תארים בעותה שנה וזידאל אמר לנו את זה".

הכוכב התייחס לסקר האוהדים שבו אלפרדו די סטפנו הקדים אותו והוכתר כשחקן הגדול בתולדות המועדון: "אני לא צריך לדבר על עצמי, אבל המספרים מדברים בעד עצמם. אני חדור מוטיבציה לזכות בדברים ברמה הקולקטיבית והאינדיבידואלית".

בנוגע לרכישת שחקנים חדשים בחלון ההעברות בינואר אמר רונאלדו: "דיברתי על זה מספיק. מה שאמרתי בפעמים קודמות נלקח למקומות לא נכונים. אני יודע דבר אחד - לא משנה מה יקרה, אני תמיד אתן את כל כולי עבור המועדון. אין לי עוד מה להוכיח לאף אחד, אין גבול להצלחה שלי, אני ממשיך להשתפר ולגדול כשחקן".

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
כריסטיאנו רונאלדו, פלורנטינו פרס, ריאל מדריד. AP
בספרד טוענים: "יש מלחמה קרה ביניהם". רונאלדו ופרס/AP

על האפשרות שיפרוש בריאל מדריד אמר: "זה אפשרי, הייתי רוצה את זה אבל יש דברים שלא תלויים בי משום שאני לא הבוס של המועדון, נחיה ונראה".

הדברים של רונאלדו קיבלו פרשנויות לכאן ולכאן. ב"אס" המדרידאי ציינו שעל אף אמירותיו האופטימיות בנוגע לעתידו בריאל, הפורטוגלי עדיין "חש פגוע מהקריצות שפלורטינו פרס שולח לניימאר". בשבוע שעבר הנשיא התראיין ושלח רמז עבה במיוחד עבור כוכב פריס סן ז'רמן, כשאמר ש"אם הוא ישחק בריאל מדריד, הסיכוי שיזכה בכדור הזהב יגדל משמעותית". מאז, על פי הפרסום ב"אס", מתנהלת "מלחמה קרה" בין רונאלדו לפרס, שאף ניסה לרכך את כוכבו הגדול בראיון כמה ימים לאחר מכן, בו הייל אותו ואמר ש"הוא השחקן הגדול בתולדות ריאל". אמש, לאחר הזכייה בתואר, אמר פרס ש"מי שמפקפק ברונאלדו, מפקפק באלוהי הכדורגל. הוא תמיד יכבוש, הוא תמיד ישתיק את המבקרים, יש לו אישיות אדירה".

סוגיה נוספת שמעסיקה את התקשורת הספרדית אחרי התואר של ריאל היא כיצד ברצלונה תגיב בקלאסיקו ביום שבת הקרוב, והאם תמשיך את המסורת ארוכת השנים בספרד לערוך "משמר כבוד" עבור מי שזוכה בגביע העולם לקבוצות, ולקבל אותה במסדר מיוחד בעלייה למשחק, במהלכו שחקניה נעמדים בשני טורים ומקבלים את שחקני ריאל במחיאות כפיים. רונאלדו נדרש לנושא ואמר: "אשמח אם זה יקרה. אני חושב שזה ראוי".

פלורנטינו פרס, לעומת זאת, אמר ש"לא אכפת לי מזה. בגלל שלא אכפת לנו מזה, אנחנו אלופי העולם. זה נושא מטופש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully