וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב בודקת את האפשרות לצרף את מרואן קבהא

16.12.2017 / 20:20

הקשר בן ה-26 האריך לאחרונה את חוזהו במאריבור, אבל עשוי לעזוב בינואר וכעת גם הצהובים הצטרפו למרדף אחריו. במועדון מעריכים שאחד מבין קבהא, רפאלוב או אלמוג כהן יגיע בינואר

ברני ארדוב

במסגרת הרצון שלה להתחזק בשחקנים ישראלים מובילים, מכבי תל אביב בודקת את האפשרות לצרף את מרואן קבהא ממאריבור. הקשר הישראלי חתם באחרונה על הארכת חוזה בשורות אלופת סלובניה, כך שאם מכבי תל אביב תלך עליו, הוא יעלה לה לא מעט. במאריבור יבקשו כמיליון יורו עבור קבהא, סכום שמכבי תל אביב חושבת כרגע שהוא סכום גבוה מדי. יחד עם זה, הצהובים יבדקו את האפשרות להוזיל את הסכום.

קבהא מצטרף אל אלמוג כהן וליאור רפאלוב, אשר גם אותם כבר סימנו בקרית שלום. ההערכה היא שלפחות אחד משלושת הליגיונרים האלה ינחתו בחלון ההעברות הקרוב במכבי תל אביב.

מרואן קבהא שחקן נבחרת ישראל. יוסי ציפקיס
שחקן מבוקש. מרואן קבהא/יוסי ציפקיס

הקשר בן ה-26 נמצא כבר שנתיים וחצי במאריבור, אליה הצטרף בהעברה חופשית ביולי 2015. הוא כבש שני שערי ליגה ב-63 משחקים והשתתף עם הקבוצה העונה בליגת האלופות (12 משחקים, מאז המוקדמות וכולל שלב הבתים). בחודשים האחרונים הביע רצון לשנות אווירה והוא מחזיק בכמה הצעות מצרפת (מונפלייה) ובלגיה, כשבנוסף מכבי חיפה והפועל באר שבע עוקבות גם הן בעניין. בשנה האחרונה הפך קבהא גם לשחקן נבחרת ישראל ורשם ארבע הופעות.

בקבוצה נתנו היום (שבת) מנוחה לשחקנים ומחר יערכו את האימון המסכם לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים בטדי (שני, 21:00, ספורט 5).

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully