וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשתו לשעבר של שחקן ה-NBA שנרצח הואשמה ברצח

אחרי שבע שנים, התעלומה נפתרה: בת זוגו של לורנזן רייט, הסנטר של הגריזליס שנרצח ב-2010, תואשם ברצח בעלה יחד עם כומר מהכנסייה שבה השלושה נהגו לבקר. המניע: כסף

אשתו של לורנזן רייט בהלוויה שלו. AP
החשודה בהלוויה של בעלה, ב-2010/AP

אשתו לשעבר של לורנזן רייט, שחקן ה-NBA לשעבר שנרצח בממפיס ב-2010, נעצרה היום (שבת) בקליפורניה ותואשם ברצח בן זוגה. שירה רייט רובינסון תואשם גם בעדות שקר וגם בניסיון רצח מדרגה ראשונה, אחרי שניסיון קודם שלה לרצוח את בעלה נכשל.

המעצר של רייט רובינסון מגיע אחרי מעצר קודם של בילי טרנר, החשוד הראשון ברצח, שהיה כומר בכנסייה שבה נהגו להתפלל הנרצח ואשתו. השניים, כאמור, ניסו לרצוח אותו לפני כן, בניסיון שלא צלח. "תודה לאל, הם תפסו אותה, הם תפסו אותה", כך הגיבה היום אמא של רייט הנרצח. להערכתה, המניע היה כסף, ובמיוחד ביטוח החיים של רייט, שעמד על מיליון דולר.

הגופה של רייט בן ה-34 התגלתה ביולי 2010, אחרי שנורה תשע פעמים. הוא התקשר למוקד המשטרתי לפני מותו, אבל יריות קטעו את השיחה עם המשטרה. גופתו נמצאה רק שבוע אחרי אותה שיחת מצוקה ל-911. אחר כך, במהלך החקירה המשטרתית, נמצאו מסמכים שרופים בביתם, אך לא נמצאה הוכחה חותכת.

לורנזן רייט, שחקן ה-NBA לשעבר שמת. Mark Duncan, AP
טרגדיה בממפיס. רייט/AP, Mark Duncan

החקירה, שנמשכה שבע שנים, הייתה חד התיקים החשובים והמתוקשרים ביותר של משטרת ממפיס. התפנית בחקירה הייתה בחודש נובמבר שעבר, כשנמצא באגם בממפיס האקדח שלכאורה שימש לרצח. העצור טרנר הסתבך במספר עבירות פליליות בשנות ה-90, ביניהן תקיפה ופריצה.

לורנזן רייט שיחק 13 שנים ב-NBA, בין השאר בממפיס גריזליסס ובארבע קבוצות נוספות, לפני שפרש בשנת 2009. הוא רשם בקריירה שלו ממוצעים של כשמונה נקודות ויותר משישה ריבאונדים למשחק. הוא נולד וגדל בממפיס, והיה אהוב הקהל המקומי בזכות התרומה שלו לקהילה ועבודות הצדקה שלו עם צעירים כשאימן בליגות קיץ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully