וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קהל מכבי פתח תקוה קרא למימר להתפטר: "המאמנים הם כלי ניגוח לאוהדים"

16.12.2017 / 17:55

מעט האוהדים של המלאבסים שהגיעו למושבה לא אהבו את ה-1:1 הביתי עם מ.ס אשדוד, המאמן תירץ: "התעייפנו במחצית השנייה, מחמישה מצבים של גול הבקענו פעם אחת". עמיר תורג'מן: "מרוצה מהנקודה"

מכבי פתח תקוה ממשיכה בעונה המאכזבת שלה ואם מישהו קיווה שחילופי המאמנים יעזרו הרי שהוא התבדה. המלאבסים סיימו הערב ב-1:1 ביתי מאכזב מאוד מול מ.ס אשדוד החלשה. רישאר סומא העלה את המארחים ליתרון מוקדם בבעיטה חופשית, אבל מימר ביצע חילופים הגנתיים במטרה לשמור על התיקו ונענש עם שוויון של דין דוד במחצית השנייה.

שרון מימר מאמן מכבי פתח תקוה. מגד גוזני
הקהל קרא לו להתפטר. שרון מימר/מגד גוזני

שרון מימר מאמן המלאבסים תירץ בסיום: "התעייפנו קצת במחצית השנייה. שיחקנו ביום שני והעייפות נתנה את אותותיה. לצערי מחמישה מצבים בטוחים של גול הבקענו רק אחד והם עשו גול ממצב אחד. הם עשו עבודה טובה והגיעו למצבים ואמרתי שהקבוצה הזו צריכה לעוף קדימה רק אם נהיה מרוכזים בניצול המצבים. לצערי לא הבקענו אותם".

על הקריאות של הקהל לעברו להתפטר: "לצערי זו התרבות של הכדורגל, המאמנים הם כלי ניגוח לאנשים שבאים לראות את הכדורגל. נקווה לימים יותר טובים".

קשר מכבי פתח תקוה מנור סולומון אמר: "היה שבוע לא קל, התגייסתי ביום שלישי, זו לא הכנה ריאלית למשחק. אין מה לעשות. לא, אני לא מרוצה מאיך ששיחקתי. לא היה לי משחק טוב, אבל אין מה לעשות, צריך להמשיך קדימה. פתחנו את המשחק בצורה טובה מאוד, הצלחנו להבקיע רק שער אחד. גם אחרי השער הזה המשכנו לתקוף והיינו חייבים לכבוש את השני. לא הצלחנו וספגנו".

עמיר תורג'מן מאמן מ.ס אשדוד: "בשלושת המשחקים האחרונים אנחנו יודעים לחזור יפה ולגלות אופי. לא עם כדורגל ברמה גבוהה אבל עם הרבה נחישות. אנחנו צריכים להמשיך להשתפר, אני מאוד מעודד מהעבודה והמנטליות. רצינו גם לנצח אבל זה לא מספיק. אין לי ספק שגם הניצחונות יגיעו בהמשך. היה לנו גם קצת מזל אבל אני מרוצה מהנקודה. כל שלושת המחליפים היום הביאו רוח טובה ונכנסו למשחק ממש טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully