וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: אריאל הרוש ורוני לוי עם ניצחון נוסף בליגה הקפריסאית

השוער שמר על רשת נקייה והמאמן שוב קיבל שני שערים מאוחרים בניצחון 0:2 על אריס לימסול שהותיר את הקבוצה ללא הפסד והציב אותה לפחות זמנית בפסגה. תיקו לדאבור, תבוסה למרציאנו

שוער היברניאן, אופיר מרציאנו. GettyImages
תבוסה לא נעימה. אופיר מרציאנו/GettyImages

אריאל הרוש שמר הערב (ראשון) על שער נקי וסייע לאנורתוזיס פמגוסטה לחזור לפחות זמנית למקום הראשון בליגה הקפריסאית עם ניצחון חוץ 0:2 על אריס לימסול. הקבוצה של רוני לוי עדיין בלתי מנוצחת אחרי 16 משחקים, ושוב הכריעה משחק לקראת הסיום עם שערים של ז'ואאו ויקטור (80) ואנדרה אלבס (94).

* אופיר מרציאנו ספג תבוסה לא נעימה עם היברניאן - 4:1 בחוץ מול אברדין במחזור ה-19 בליגה הסקוטית. השוער הישראלי הוציא כדור ראשון מהרשת בדקה ה-11 עם בישול של גארי מקיי סטיבן לגרהאם שיני, לפני שמקיי סטיבן הפך לכוכב המשחק עם שלושער נהדר (36, 45 ו-62). אנתוני סטוקס המחליף רק צימק בדקה ה-89 והיבס עם שני הפסדים רצופים במקום הרביעי.

* מונס דאבור יצא לפגרת החורף עם רד בול זלצבורג אחרי עוד 0:0, הפעם בבית מול לאסק לינץ. החלוץ הישראלי השלים 90 דקות, אך לא הצליח להשיג את שער הליגה ה-13 שלו וזלצבורג במקום השני עם 43 נקודות, אחת פחות משטורם גראץ, לה משחק חסר.

* אלי אלבז פתח בהרכבה של אפולון סמירניס והוחלף בדקה ה-59 במשחק החוץ מול המוליכה א.א.ק אתונה, שהסתיים ב-0:0. סמירניס עם 12 נקודות אחרי 15 מחזורים בליגה היוונית, מקום אחד מעל הקו האדום.

* קני סייף נותר על הספסל של גנט ולא שותף ב-0:0 בחוץ מול סטנדרד ליאז'. גנט נעצרה אחרי חמישה ניצחונות רצופים והיא במקום הרביעי בליגה הבלגית עם 29 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully