וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה - הפועל באר שבע: וואקמה, ויטור וטהא יחסרו לאלופה

ברק בכר ייאלץ להסתדר בלי שני הבלמים הקבועים וגם בלי הכוכב שעדיין פצוע, מתן אוחיון ועבד אלחמיד יפתחו במרכז ההגנה. סלובודן דראפיץ' צריך להסתדר ללא עלי מוחמד, אביב אברהם ודן גלזר יחזרו להרכב (א', 20:30, ספורט1)

מחזור 14הסתיים17/12/2017
מכבי נתניה
  • קוגבניה (80)
0
    הפועל באר שבע
    ברני ארדוב

    מכבי נתניה:

    הקבוצה שהוציאה תיקו בטרנר במחזור הראשון של העונה, רוצה לחזור למסלול הניצחונות דווקא מול האלופה מחר (ראשון, 20:30, ספורט1). במועדון לא יצרו היסטריה אחרי ההפסד הביתי לבני יהודה והתמקדו בלחזק את הדברים הבסיסיים שעבדו טוב בסיבוב הראשון. עלי מוחמד ייעדר מחר בגלל הפציעה ברגלו ואת מקומו ימלא אביב אברהם שלא פתח במחזור הקודם. דידייה קוגבניה יירד לספסל ובמקומו יחזור דן גלזר. ויקי כחלון הפצוע ימשיך להיעדר ונראה שסלובודן דראפיץ' ימשיך לתת אשראי לקובי מור בעמדת המגן השמאלי.

    הפועל באר שבע:

    אחרי ההפסד בגמר גביע הטוטו למכבי תל אביב, האלופה תופיע בסגל חסר מאוד למשחק מחר מול מכבי נתניה, כאשר ברק בכר יחסר את מיגל ויטור ולואי טהא במרכז ההגנה כאשר חאתם עבד אלחמיד ומתן אוחיון יפתחו במקומם. בנוסף, אנתוני וואקמה עדיין לא כשיר ולא ישחק כשבקבוצה מקווים להוכיח שגם בלי הכוכב הניגרי שלהם הם מסוגלים לנצח ולהציג יכולת טובה. גם ניב זריהן לא יהיה בסגל.

    ברק בכר לא תרגל הרכב אך שחקנים בקבוצה מעריכים שייתכן שיעלה גם עם תומאש פקהארט וגם עם בן שהר. "המשחק נגד נתניה חשוב גם כי אחרי הגמר גביע הטוטו אנחנו רוצים להראות שאנחנו ממשיכים להיות חזקים וגם כי אנחנו רוצים לפתוח את הסיבוב השני בצורה חלקה", אמר שחקן בקבוצה, "נתניה קבוצה חזקה מאוד אבל אנחנו מאמינים בעצמנו". מי שהוזמן לבית המלון אליו הזמין המאמן 17 שחקני שדה, מהם ינופה אחד מחר, הוא איסק קואנקה שלא היה בסגל למשחק בגביע הטוטו ומקווה שמחר המאמן ייתן לו את הקרדיט.

    שחקן מכבי נתניה אביב אברהם. ברני ארדוב
    כבש מול באר שבע במחזור הפתיחה. אביב אברהם/ברני ארדוב

    טריוויה

    * הפועל באר שבע מגיעה עם רצף של 11 משחקי ליגה ללא הפסד, אבל עדיין לא ניצחה העונה בהפרש של יותר משני שערים. 1:3 היא התוצאה השכיחה - חמש פעמים בניצחונות ועוד פעם אחת בהפסד היחיד למכבי חיפה.

    * בפעם האחרונה ששתי הקבוצות נפגשו במהלך חודש דצמבר, דלה ימפולסקי העניק למכבי נתניה 0:1 ביתי בקופסה עם שער בדקה ה-74. מאור מליקסון הוא היחיד ששרד מהשחקנים ששיחקו אז, ב-11 בדצמבר 2010.

    * הפועל באר שבע היא הקבוצה היחידה בליגה שהצליחה להפוך פיגור לניצחון יותר מפעם אחת. היא עשתה את זה בשלושה מקרים שונים (מול הפועל רעננה, מ.ס. אשדוד ובני סכנין). מכבי נתניה עדיין לא הצליחה לבצע קאמבק אחד.

    שחקן הפועל באר שבע טוני וואקמה. קובי אליהו
    עדיין לא כשיר. אנתוני וואקמה/קובי אליהו

    הרכבי הקבוצות

    שופט: אוראל גרינפלד
    אצטדיון: נתניה
    קהל: 8400

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully